Hoedenplankhouder repareren

AGTon

Forumguru
Goedemorgen,

Zal het probleem proberen uit te leggen. De hoedeplank haakt zich aan de achterkant aan twee plastic staafjes vast die als as worden gebruikt. Nu is een van de twee punten enige tijd geleden afgebroken waardoor ik de hoedeplank niet meer kan gebruiken.

Oplossing zou zijn door met een lange bout en een ring een nieuw asje te maken waar de hoedeplank weer op kan rusten. Om dit te kunnen doen moet de plastic afdek aan een kant er vanaf. Weet iemand hoe dit op een makkelijke / snelle manier kan?

Alvast bedankt.
 
Bij mij heb ik er een stukje harde plastic buis in gestopt. Van die zwarte PER buis. Werkt prima.
 

AGTon

Forumguru
Zal even op mijn eigen topic reageren :). Uiteindelijk heeft een stuk hengel voor de oplossing gezorgd. Stuk afgezaagd, ver genoeg in het gat duwen daardoor hij voldoende steun heeft aan de binnenkant en de hoedenplank past weer als nieuw

@AGTon bedankt voor de oplossing :)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

AGTon

Forumguru
Aangezien mijn vrouw het merendeel van de week de auto bij zich heeft moet ik op mijn tong bijten om geen grapjes te maken zoals "viswijf" etc. Ben na al die jaren nog altijd bang dat mevrouw AGTon mij op dit platform aan het loeren is met een spookaccount.
 

EdK

Forumguru
Ach als subtiel grapje zou je aan de voormalige hengel eens een kunst goudvis kunnen hangen..... :koffie:
 
Bovenaan Onderaan