Amundsen Hoe updaten van apparaatsoftware van MIB Amundsen?!?

hemi24

Forumguru
Beste medeforummers,

is er hier iemand die weet hoe je de software van een MIB Amundsen kunt updaten?
Ik bedoel dus NIET de kaartsoftware, maar de software van het apparaat zelf; zeg maar de firmware.

Vandaag bij een collega van me de kaart van de Amundsen in zijn O3 van 06-2014 ge-update (0036 naar 0051), waarbij mij opviel dat bij de systeeminformatie volgende stond: HW: 040 en SW: 0435

Dit terwijl bij mijn auto met vrijwel overeenkomstige productieperiode staat HW: 040 en SW: 0430

img_20150518_205221-jpg.38134


Iemand een idee_ Ben bang dat ik bij de dealers ook niet veel wijzer wordt...
 

Joske

Forumguru
nog steeds geen firmware-updates zien passeren voor noch de Amundsen noch de Columbus.. Verwacht dat dit voor het VW-broertje (nog) niet anders is.
 

AndreM

Forumguru
En mocht er een firmware update komen?
Zorg dat je niet de eerste bent die het gaat proberen! :dankje:
Want gaat er iets fout of zit er een foutje in de firmware, dan rij je voortaan gewoon met een zwart scherm en kan je jezelf voor je ...:banghead:... slaan.

Ik heb namelijk dagelijks met firmware e.d. te maken en mijn remedie is, niets aan doen als het goed draait.
Alleen als er manco's of andere problemen aan zitten, dan kan je het overwegen.

En gaat het fout, dan heb je ook geen Belgisch sprekende mevrouw meer, maar alleen nog dat stemmetje in je hoofd :shutup: :deuk:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan