hoe krassen op achterbumber voorkomen

Jmac

Lid
Een combi is een super(b)praktische wagen. Maar bij het in en uitladen laat ik al wel eens over de bumper glijden (of schuren) met de nodige krassen tot gevolg. Bestaan er beschermstukken hiervoor?
 

hemi24

Forumguru
Ladekantenschutzfolie (art. 3T9071133; 39,- Euro)
- nur für Superb II Combi
- transparente (durchsichtige) Folie für Schutz hinterer Ladekante
- vermeidet mechanische Beschädigung der Ladekante und eines Stoßfängerteiles beim Aus- und Aufladen transportierter Gegenstände
- aus hochwertigem PU Material hergestellt
- das Material ist gegen UV-Einflüsse beständig

bron: http://skoda.at/service/zubehoerkatalog/superb/aussenausstattung/
 

Ronnie

Forumguru
Een strip "boeklon" doet wonderen; dit is doorzichtig zelfklevend kaftplastic (dikke folie) voor schoolboeken, verkrijgbaar bij de boekhandel.
 

andrehj

Forumguru

arjahoekstra

Actief lid
Wanneer meerdere mensen interesse hebben, kunnen we misschien een aantal tegelijk kopen om de verzendkosten te verdelen.
Komt bij 1 stuk nl. € 26.00 aan kosten bij.
 

yal

Lid
Heb transparante folie op mijn octavia combi laten plakken bij de dealer (a EU 75,-) en dit stoort mij absoluut niet, wel als het scheef geplakt is zoals voorheen.
Vraag mij af hoe die rvs strip staat op een zwarte auto.

grtn yal
 

TDI_DSG

Senior Member
Volgens mij mag ik hier geen links plaatsen dus ik heb je een privebericht gestuurd met daarin een link naar een bedrijf waar ik mijn achterbumper van Superb Wagon heb laten beplakken met transparante folie.
 

SBB

Lid
beschermfolie achterbumper combi

Een combi is een super(b)praktische wagen. Maar bij het in en uitladen laat ik al wel eens over de bumper glijden (of schuren) met de nodige krassen tot gevolg. Bestaan er beschermstukken hiervoor?

ja ik kan een dunne beschermfolie voor je regelen, kosten zal ik even op terug komen.

gr sven
 

Giant

Forumguru
Misschien nog een tip: momenteel heeft Skoda ook een transparant kunststof zelfklevend folie in de kwartaalaanbieding voor € 40,00 inclusief montage. Citaat uit de flyer:
Superb Combi
Bumperbeschermfolie
[FONT=Skoda Sans,Skoda Sans][FONT=Skoda Sans,Skoda Sans]Het gebruik van bumperbeschermfolie
voorkomt kleine beschadigingen, krasjes en
steenslag op uw bumper en zorgt er zodoende voor
dat uw bumpers netjes blijven.
Artikel nr. 3T9071133 * Incl. montage.
[/FONT]
[/FONT]Prijzen incl. BTW. Aanbiedingen zijn geldig van 1 januari t/m 30 april 2011
 

michelover

Forumguru
Na lang wachten is de bescherming voor de dorpel van de achterbak binnen. Ziet er goed en solide uit. Nu nog even wachten tot het wat warmer is, onderdeel moet namelijk vastgeplakt worden. Zo snel hij erop zit plaats ik een fototje.
 

Louis

Lid
Skoda2.jpg

Vandaag binnen gekregen.

Zo ziet het er uit.
Best wel stevig, je moet het alleen vastplakken door middel van 2 stripjes.
Hoop dat het stevig genoeg is.


Louis
 

Fabia

† In Memoriam
Bescherm uw bumpers

Kleine beschadigingen, krasjes en steenslag op uw bumpers zijn te voorkomen door het gebruik van bumper beschermfolie. Een eenvoudige en slimme oplossing, die niet te zien is, maar er wel voor zorgt dat uw bumpers netjes blijven.

Voor de Škoda Superb, Fabia en Roomster kost deze beschermfolie € 77,- en voor de Octavia € 73,50. Deze prijzen zijn inclusief montage!

Voor de Škoda Yeti is de bumperfolie niet beschikbaar, maar wel een chromen beschermstrip voor de achterbumper. Deze kost € 84,- en is ook inclusief montage.


Actievoorwaarden
• Prijzen zijn inclusief montage en geldig t/m 30 april 2011. Bij de Skoda dealer.
 

Gysman

Actief lid
:confused: Al die folie's en strips... ik snap het niet. Hoe bescherm je de bescherming dan weer tegen krassen en steenslag? Persoonlijk zie ik het nut er niet helemaal van in. Hoewel ik de metalen strip achterop dan wel weer een beetje cool vind. :)
 
Bovenaan Onderaan