Hij staat voor de deur!

Ron_2

Senior Member
Achteraf is het omgevlogen, de laatste helft van december ging ineens heel snel en vanmorgen heb ik hem opgehaald. :yeah:
Aflevering door de dealer (Holdinga) was keurig netjes, alles zoals beloofd.
Helaas viel de beschermstrip op de achterbumper er gelijk af, waarschijnlijk hebben ze hem geplakt nadat de auto in de was gezet was (siliconen??)
Dat gaan ze nog even oplossen, zal best goed komen.
Rijden doet hij echt fantastisch, ik vind hem nog niet zo sterk als verwacht (uit alle recensies) in de lage toeren, maar ik verwacht dat dat tijdens het inrijden vanzelf beter wordt. Verder is het een heerlijke stille auto, het motorgeluid van de 1.4 doet vaag denken aan een 6 cylinder, je hebt geen tel het idee dat er zo'n "klein" motortje in zit.
Morgen heb ik ook nog lekker een dagje vrij en ga ik alle spullen uit de vorige auto uitzoeken en in de nieuwe kwijt zien te raken, en de Kuda console met de Brodit houder voor de TomTom monteren.
Eerste indrukken van zowel auto als dealer zijn heel positief.

Marinda

Nieuw lid
Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst
2058.gif

WouterO2C

Actief lid
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.

Gefeliciteerd!

RDE

Lid
Hee gefeliciteerd! Altijd leuk. Ik mag as. maandag mijn Yeti ophalen, kan ook al niet wachten.....
Tijd voor een (Yeti) meeting?

Ron_2

Senior Member
Tja, dan heb ik wel het idee dat ik de winterbanden niet voor niets heb laten monteren:)
Maar het lijkt me wat ver weg, ondanks dat ik nu in de eerste paar dagen wel elke gelegenheid aangrijp om even met hem de weg op te gaan.

Bovenaan Onderaan