Mistraller
Senior Member
Na 4 jaar is het dan echt zover, ik neem afscheid van mijn trouwe blauwe O2tje. Hij is al helemaal leeg, gestripped (twinnyload ding, carkit, alles is eruit) en nu alleen nog z'n laatste wasbeurt.
Woensdag mag ik aantreden om mijn nieuwe O2 combi greenline businessline in antraciet in ontvangst te nemen, in Den Bosch.
Ik heb er zin in!
Ik heb nog eens nagekeken of er nog zaken zijn die de dealer zou moeten regelen, maar ik kan niets bedenken. De cornerlights laten inschakelen doe ik voorlopig nog niet, ik heb het idee dat ik dat kerstboom idee helemaal niet mooi vind, ik heb me met mijn oude O2 ook al tijden gestoord aan de coming home functie (Meneer uw lichten staan nog aan! Dat is in 4 jaar tijd niet veranderd) en ik denk dat ik dus de cornerlights na een tijdje toch uit zal schakelen.
Naast de businessline opties zijn de volgende zaken meebesteld:
- de nieuwe (hoge) trekhaak
- dorpelstrips met inleg
- bagagerek
- dakdragers
- zonnebril houder in dak zoals in elegance
Verder komt erin:
- Parrot CK3000 uit de oude O2 (Ik maak nog een nieuwe howto als het wezenlijk anders is als in de oude O2)
- Zonneschermen van zonweringshop (privacy shades)
- PDA steuntje
- Volwaardig reservewiel (Nog kijken hoe ik dat ga aanpakken)
Woensdag mag ik aantreden om mijn nieuwe O2 combi greenline businessline in antraciet in ontvangst te nemen, in Den Bosch.
Ik heb er zin in!
Ik heb nog eens nagekeken of er nog zaken zijn die de dealer zou moeten regelen, maar ik kan niets bedenken. De cornerlights laten inschakelen doe ik voorlopig nog niet, ik heb het idee dat ik dat kerstboom idee helemaal niet mooi vind, ik heb me met mijn oude O2 ook al tijden gestoord aan de coming home functie (Meneer uw lichten staan nog aan! Dat is in 4 jaar tijd niet veranderd) en ik denk dat ik dus de cornerlights na een tijdje toch uit zal schakelen.
Naast de businessline opties zijn de volgende zaken meebesteld:
- de nieuwe (hoge) trekhaak
- dorpelstrips met inleg
- bagagerek
- dakdragers
- zonnebril houder in dak zoals in elegance
Verder komt erin:
- Parrot CK3000 uit de oude O2 (Ik maak nog een nieuwe howto als het wezenlijk anders is als in de oude O2)
- Zonneschermen van zonweringshop (privacy shades)
- PDA steuntje
- Volwaardig reservewiel (Nog kijken hoe ik dat ga aanpakken)