Hij is er!

Hefo

Nieuw lid
Gisteren opgehaald, m'n Octavia. De eerste indrukken zijn erg positief. Nog niet veel mee gereden, van de dealer direct naar huis. Niet verder gekomen dan de 3e versnelling. Maar dat gaat snel veranderen. Vandaag ruim 300 km toeren, heb er zin in.

Het is een Octavia 1.8 tsi 4x4 Elegance in de kleur storm blue. Lederen bekleding (grijs). Opties: vision pakket, blue tooth handsfree, audio pack III, multifunctioneel stuurwiel, stoelverwarming, sunset. Accessoires: trekhaak (vast), hulpveren, dubbele bodem kofferruimte en uitlaatsierstuk.

ESP en hill hold is standaard op de 4x4.

De eerste foto's staan in mijn album. http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=185 (weet niet of de link op deze manier werkt.
 

skodafabia

Nieuw lid
Gisteren opgehaald, m'n Octavia. De eerste indrukken zijn erg positief. Nog niet veel mee gereden, van de dealer direct naar huis. Niet verder gekomen dan de 3e versnelling. Maar dat gaat snel veranderen. Vandaag ruim 300 km toeren, heb er zin in.

Het is een Octavia 1.8 tsi 4x4 Elegance in de kleur storm blue. Lederen bekleding (grijs). Opties: vision pakket, blue tooth handsfree, audio pack III, multifunctioneel stuurwiel, stoelverwarming, sunset. Accessoires: trekhaak (vast), hulpveren, dubbele bodem kofferruimte en uitlaatsierstuk.

ESP en hill hold is standaard op de 4x4.

De eerste foto's staan in mijn album. http://www.skodaforum.nl/board/album.php?albumid=185 (weet niet of de link op deze manier werkt.

Wauwie hij is echt mooi ,, netjes houden en waarom gekozen voor octavia en niet voor een mercedes haahh :tongue:
 
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Zal ongetwijfeld heerlijk rijden, hou ons op de hoogte, OK??
Overigens een hele mooie kleur!!
Vele probleemloze kilometers gewenst.
Groetjes
Harry:xyxthumbs:
 

cvegreen

Forumguru
Heel mooie auto , dat blauw staat hem prachtig. Het maakt hem nog meer zakelijk chique . Dat grijs leer vind ik dan weer wat minder , vind de kleur niet zo mooi . Mercedes heeft ook vaak grijs leer , dat vind ik dus niet mooi . Maar dat is MIJN smaak he , dus trek u dat vooral niet aan . Het is een pracht wagen , mooie velgen ook trouwens . Die navi staat ook mooi geplaatst zo . Hindert u met niets zo te zien ?
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven , marco2 en andere 1.8TSI rijders zullen dat zeker beamen , schijnt een droom van een motor te zijn.
 

MK74

Lid
Gefeliciteerd met je mooie auto. Mijn 1.8 TSI heeft inmiddels 1000 km gereden, en rijdt als een zonnetje. Met die 4x4 er ook nog eens bij, moet het helemaal geweldig zijn denk ik zo. Veel plezier ermee!
 

LenK

Forumguru
Die Navi welke Becker is dat, Z201? iGO software?
Hoe doet hij het? Snelle sateliet fix?
 

Hefo

Nieuw lid
Heel mooie auto , dat blauw staat hem prachtig. Het maakt hem nog meer zakelijk chique . Dat grijs leer vind ik dan weer wat minder , vind de kleur niet zo mooi . Mercedes heeft ook vaak grijs leer , dat vind ik dus niet mooi . Maar dat is MIJN smaak he , dus trek u dat vooral niet aan . Het is een pracht wagen , mooie velgen ook trouwens . Die navi staat ook mooi geplaatst zo . Hindert u met niets zo te zien ?
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven , marco2 en andere 1.8TSI rijders zullen dat zeker beamen , schijnt een droom van een motor te zijn.
Tja, kleuren, het blijft lastig. Eigenlijk is er teveel keus en heb ik er iets te weinig kijk op. Ik ben zeker niet ontevreden met het grijs, maar er zullen ongetwijfeld mooiere kleuren zijn. Deze velgen zijn standaard op de 4x4. Gelukkig maar, want ik vind ze erg mooi.
De navigatie zit prima zo, hindert inderdaad met helemaal niets. Alles is bereikbaar. Zit de passagier ook niet in de weg (hoewel een passagier niet goed op het scherm kan kijken). Groot voordeel is ook dat het scherm goed afleesbaar blijft, weinig last van schitteringen.
Vandaag ruim 300 km's gereden, in één woord: SUPER! En het wordt vast nog beter als er een paar kilometers meer op de teller staan.


Die Navi welke Becker is dat, Z201? iGO software?
Hoe doet hij het? Snelle sateliet fix?
Klopt helemaal, het is de Z201. Volgens mij inderdaad iGO, maar dat weet ik niet zeker. De eerste indrukken zijn erg positief. Bij "koude start" kost het een paar minuten om de satelieten te vinden. Je kan 'm ook op een slaapstand zetten. Bij ontwaken heeft hij de satelieten bliksemsnel gevonden. Verder werkt het apparaat erg eenvoudig, zelfs ik heb geen gebruiksaanwijzing nodig :1819:
 

MarcoO2

Forumguru
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven , marco2 en andere 1.8TSI rijders zullen dat zeker beamen , schijnt een droom van een motor te zijn.

Nu kan ik niet achterblijven natuurlijk... :D Maar inderdaad, ik geniet na 33000 km nog steeds iedere dag van die motor! :xyxthumbs::xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan