hij is er !!!

ericb

Actief lid
Na lang wachten is ie er dan eindelijk.
Gisteren laat in de middag opgehaald en in de avond nog snel een blokje om. Het is weer even wennen na een MPV.
Alles is prima in orde.De bestelde zonweringsschermpjes passen inderdaad perfect. Enige minpunt is dat het display van de Pioneer radio niet dimt als je de verlichting aandoet, zou volgens mij wel moeten werken. Vogens het aansluitschema moet er een draad aan de verlichtingsunit gekoppeld worden, wellicht zijn ze dat vergeten. Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om dit aan te sluiten?
Vandaag een korte rit Nieuwegein-Gouda en terug, morgen kan ik hem echt proberen als ik naar Friesland en Groningen moet. Ik verheug me er nu al op
 
Ik heb een Pioneer in mijn Fabia Combi zitten en die dimt perfect bij het aanzetten van de verlichting. Niets speciaal voor hoeven doen, gewoon aansluiten op de iso-connectoren. Vergeet natuurlijk wel niet de functie te activeren op je radio hé. Standaard staat de dimfunctie normaal niet aan /forum/images/graemlins/722.gif
 

sunnyboy

Senior Member
Veel rijplezier ericb!
Rij zelf ook met de 2.0 FSI. Hangt prettig aan het gas, is stabiel en stil.
Wat de verlichting betreft van de Pioneer, werkt bij mij ook niet.
Ben er uit tijdgebrek nog niet achteraan gegaan.
 

ericb

Actief lid
Ik heb nog even met de dealer gebeld, er is een probleem met de connectors, ander type etc.. Je kunt er wel omheen maar dan loopt je kans dat je andere problemen met de electronica krijgt omdat alles op elkaar ingrijpt.
Ik zet het display voorlopig wel in een zwak verlichte stand zodat ik er in het donker geen last van heb. Als ik iets wil instellen kan ik het display altijd nog helderder maken.
 
Veel rijplezier en veilige kilometers!! Nu ik jou zo enthousiast hoor over de zonneschermen, denk ik dat ik ze er ook maar bij ga nemen als 'ie binnen is. Kun je er ajb. een paar foto's van plaatsen? Alvast bedankt voor je moeite.
 

ericb

Actief lid
Lex, ik zal zaterdag een poging wagen om een paar foto's te maken. Gezien de interne verbouwing en verhuizingen die er bij mij thuis aan de gang zijn beloof ik niets maar ik doe mijn best!
Toen ik vandaag mijn nieuwe aanwinst aan een paar collega's liet zien dachten ze eerst dat het glas gecoat was, kun je nagaan hoe strak het er uit ziet.
 

ericb

Actief lid
Op verzoek van Lex Lichtmetaal heb ik een paar foto's van de zonweringsset in de fotogalerij gezet.
O ja, de ramen kunnen open als ze gemonteerd zitten, ik zou de ramen wel dichtdoen als het hard gaat.
 

RSTDI

Actief lid
Zeer netjes ericb@ ik heb van de week ook het setje zonwering bij besteld. En bedankt dat er eindelijk iemand foto's van de sportstoelen op heeft gezet die foto's van oldpartner kende ik ondertussen wel. En was benieuwd naar foto’s uit een andere hoek. Zeer nette auto en veel geluk er mee. /forum/images/graemlins/945.gif
 

blacktdi

Actief lid
jeetje, wat ziet dat er allemaal mooi uit en zeker de sportstoelen en sportstuur. Veel plezier ermee.
Nu heb ik eindelijk een hele mooie background op mijn laptop.
 
Bovenaan Onderaan