Hij is er

gullwing66

Nieuw lid
Jawel vandaag mijn Roomster 1.4 16V Style opgehaald :489: bij dealer Schipper te Nibbixwoud en na een klein leveringsprobleem waarbij de importeur was vergeten het transport aan te vragen was ik aangenaam verrast dat er nu ook nog lichmetalen wielen met 205/45 banden onder gemonteerd zijn en dat mij dat niks extra kost, ook nog een Michelin navigatiesysteem en tafelfunctie kado en het lijkt wel of de kerstman voorbij is gekomen. Hierbij wil ik dan ook de dealer :xyxthumbs: absoluut een pluim geven, want zo'n klein familiebedrijf staat veel dichter bij de mensen. Morgen lekker toeren en kijken wat het verbruik zal zijn de komende weken en af en toe zal ik mijn bevindingen op het forum plaatsen.

Bijlagen

• PIC_0090.jpg
    PIC_0090.jpg
    84,3 KB · Weergaven: 127
  • PIC_0089.jpg
    PIC_0089.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 101
  • PIC_0092.jpg
    PIC_0092.jpg
    108,7 KB · Weergaven: 90
  • PIC_0093.jpg
    PIC_0093.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 85
  • PIC_0088.jpg
    PIC_0088.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 84

van_der_P

Senior Member
Mooie Roomster ook met dat lichte interieur, dat kan mij wel bevallen. Veel plezier ermee, en veel veilige kilometers met deze uiters handige Skoda.

jaspernl

Actief lid
gefeliciteerd!
Ben best een beetje jaloers hoor. Je hebt maar heel weinig wachttijd hoeven verduren...
Geniet ervan!

EdK

Forumguru
Gefeliciteerd hier ga je geen spijt van krijgen !
Maar wat verbaasd me toen ik je foto's zag !
Je hebt geen 2 din radiovak
maw je moet als je bv een columbus zou willen inbouwen een compleet stuk interieur erbij moeten kopen !

Hetzer

Forumguru
Hey mooie Roomster zeg, wat een geluk dat je die velgen er voor niks hebt bij geleverd gekregen, echt heel erg mooi!!!!!!!!!!, het lichte interieur icm de kleur en het panorama dak zijn ook erg mooi!!, heel veel plezier met je Roomster.
En hou ons op de hoogte van je ervaringen

gr

Hetzer

Bothje

Heel gewoon lid
Je bent een mazzelaar met die gratis extra's in je RoomsteR :aangenaam:
Als je toch lekker gaat toeren, kom je dan op de meeting in november? Staat er dan toch een leuk rijtje RoomsteRs............

kcj

Actief lid
Veel plezier met je Roomster.
Inderdaad mooie en frisse kleur voor het interieur.
Was/is enkel beschikbaar in de Elegance versie (België).
Je hebt geen 2 din radiovak
maw je moet als je bv een columbus zou willen inbouwen een compleet stuk interieur erbij moeten kopen !

Wat is een "columbus" ?
Je hebt nu wel een "aflegvakje".
Bij onze Roomster hebben we er voor gekozen om geen radio-af-fabriek te bestellen.
Wel zo'n 2-Din radiovak en nadien een radio-CD (laten) inbouwen. Zodat we ook een extra vakje onder de radio hebben.

Koen

Boet

Actief lid
Mooi ding Gullwing! Je hebt hem toevallig van dezelfde dealer als ik de mijne. Is inderdaad een betrokken familiebedrijf. De velgen zijn inderdaad fraai! Ik heb deze geweigerd (nogal incourante maat, vond ik) en voor een klein meerbedrag een set extra stalen velgen met winderbanden laten bijvoegen.

Complimenten, en veel plezier gewenst!

gullwing66

Nieuw lid
Bevindingen tot nu toe

Heb er nu 2500 km mee gereden en ik moet zeggen tot volle tevredenheid, het verbruik ligt op 1:14 gemiddeld met zowel korte stadsritten als woon/werk verkeer. Ook de honden :923: zijn zeer blij met deze wagen en het panoramadak blijft een topper. Alleen bemerkte ik deze week dat als het gevroren heeft dat de deurrubbers aan de bovenkant snel vastvriezen aan de bovenkant, dit is mede door het ontbreken van een gootje in de dakstijl dus dat moet ik even goed insmeren met vaseline.

Mr pelmeni

Nieuw lid
Hallo,

Even een vraagje. Dat afscheidingsnet tussen de kofferbak en de achterzetels is dat een origineel iets af fabriek ? Of heb je dat ergens anders gehaald ? Mag ik evt. ook weten wat het kostte ?

Dank en groetjes !

Mr pelmeni

Mr pelmeni

Nieuw lid
Heb ondertussen het honden-/bagagerek gevonden in de accessoirelijst van Skoda. Kan je echter de bagageruimte nog afdekken met dat "afrolzeil" als het rek gemonteerd is of lukt dat niet meer ?

Dank !

Bovenaan Onderaan