Hij is er!!!!

De Stip

Forumguru
Hij was al in de eerste week van december bij de dealer, maar ik wilde toch graag wachten tot 2011. Maar eindelijk staat hij voor de deur, onze nieuwe Octavia.
Gisteren opgehaald en met een grote glimlach op het gezicht, de eerste kilometers mogen rijden. Ik had proefgereden met een Suberb die over dezelfde motor/versnellingsbak combinatie beschikte en in onze O-2 komt het allemaal nog geweldiger over. Wat een supercombi, die auto met 1.8 TSI en DSG :)
Zo op het oog is alles naar wens en mocht er wat zijn, dan rij ik gewoon ff langs de dealer. Die heeft zijn uiterste best gedaan om het mij zo goed mogelijk naar de zin te maken en heeft oog voor details. Dat spreekt me aan! Over hen heb ik een tijd geleden al eens iets gepost, bij het subject over dealers. Tot nu toe dus niets dan lof, maar nu ook afwachten of dat zich continueerd. Vaak is bezit van de zaak, qua dealer het eind van het vermaak. Maar laten we daar bij Skoda Ames Gorinchem voorlopig even niet vanuit gaan.
Zodra ik wat meer weet over de auto, zal ik het posten en natuurlijk zal ik er de bijbehorende foto's plaatsen. Zo kunnen we samen genieten van weer een mooie Skoda op de weg.

van harte met de nieuwe koets, en wat een lekker gevoel he , als je er dan eindelijk mee weg mag rijden.
veel rijplezier!

Bovenaan Onderaan