hij is er! hij is er!

goh, wat heb ik lang gewacht om ook eens zo'n berichtje te schrijven! :-) mijn black magic roomster met pulse interieur (AANRADER) staat in de toonzaal bij de dealer! nu begint het pas echt te kriebelen
 
goh, ben daarstraks gaan kijken.. mmm, in het zwart is hij toch mooi, en dat panoramadak lijkt me ook geen verkeerde keuze... kwijlkwijl :-)
 

EdK

Forumguru
Zorg je ervoor dat je stopt met kwijlen zodra je je Roomster ophaalt !! Want anders krijg je alleen maaar vlekken in de mooiste Skoda !!
En wanneer mag je hem ophalen ??

maar proficiat
 

EdK

Forumguru
Wel dat is snel, veel plezier morgen met je eerste kilometers in je roomster
En ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen !!
 

Boet

Actief lid
Dat panoramadak heb ik ook. Ga je zeker geen spijt van krijgen.

Alleen je achterpassagiers gaan nogal dom naar boven zitten gapen:)

Sterkte met het wachten...welke motor zit er bij jou in, overigens?
 

LenK

Forumguru
Hoe is zo'n dak met zonnig weer. Doe je dan niet snel het afdichtscherm ervoor.
Ik ben ook benieuwd naar de afleesbaarheid van de instrumenten. Heb je een PDA of PNA navigatie systeem? Is daar nog iets op te zien.
 
Hoe is zo'n dak met zonnig weer. Doe je dan niet snel het afdichtscherm ervoor.
Ik ben ook benieuwd naar de afleesbaarheid van de instrumenten. Heb je een PDA of PNA navigatie systeem? Is daar nog iets op te zien.

ha die LenK!
ik zou het niet weten. heb er nog gene meter mee gereden, de voertuigpapieren waren zoek! Maar vanavond, vanavond... :-)

heb een tomtom, ben ook benieuwd naar de zichtbaarheid. Enne, om oude koeien uit de sloot te halen, jawel, ik betreur het ontzettend dat er geen mogelijkheid voor een open dak was. maar beter een groot vast zonnedak dan helemaal geen!

het gat vóór de hoedenplank (of achter de achterbank hoe je't bekijkt...) vind ik alvast ook niet zo leuk, dat was me voordien niet zo "in het oog gesprongen" misschien laat ik de hoedenplank wel helemaal weg.
 
Hallo

Ten eerste veel rijplezier waar heb je hem gekocht de roomster ????

Voor die kier check deze tread http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=3605 eens .

Ik heb mijn besteld bij skoda Willems in genk ik meen van de verkoper Joeri verstaan te hebben dat ze ze nu in stock gingen doen ze hadden er nog nooit van gehoord.

Kostte iets van een 15 € nog niet daar kun je het niet zelf voor maken .

Mvg

Bart
 

Mark

Banned
ha die LenK!
ik zou het niet weten. heb er nog gene meter mee gereden, de voertuigpapieren waren zoek! Maar vanavond, vanavond... :-)

heb een tomtom, ben ook benieuwd naar de zichtbaarheid. Enne, om oude koeien uit de sloot te halen, jawel, ik betreur het ontzettend dat er geen mogelijkheid voor een open dak was. maar beter een groot vast zonnedak dan helemaal geen!

het gat vóór de hoedenplank (of achter de achterbank hoe je't bekijkt...) vind ik alvast ook niet zo leuk, dat was me voordien niet zo "in het oog gesprongen" misschien laat ik de hoedenplank wel helemaal weg.

Ik gebruik ook een gps die je op de voorruit moet bevestigen, met het gelaagd glas heeft hij geen problemen (7à8 satelieten) maar als de zon er op staat zie je zo goed als niets van het scherm.
 
Hallo

Ten eerste veel rijplezier waar heb je hem gekocht de roomster ????

Voor die kier check deze tread http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=3605 eens .

Ik heb mijn besteld bij skoda Willems in genk ik meen van de verkoper Joeri verstaan te hebben dat ze ze nu in stock gingen doen ze hadden er nog nooit van gehoord.

Kostte iets van een 15 € nog niet daar kun je het niet zelf voor maken .

Mvg

Bart

Bart, ik heb mijn roomster bij Peusens in hasselt besteld. hij is al vele jaren mijn dealer en wat ik aan hem apprecieer is dat hij rechttoe, rechtaan is. geen geleuter en gelanterfanter, je krijgt een fatsoenlijke prijs en een uiterst goede service. Net wat ik nodig heb.
alvast bedankt voor de tip, ik vermoed echter dat ik met de kier ga blijven rondrijden, hij stoort me (nog) niet te zeer!
 

Boet

Actief lid
Daar hou ik het ook op op dit moment, maar de 'kierenafdichter' blijft in gedachten:)

Feli met je Roomster, btw;)
 
Daar hou ik het ook op op dit moment, maar de 'kierenafdichter' blijft in gedachten:)

Feli met je Roomster, btw;)

hij rijdt schitterend. en dat panoramadak! vind het helemaal niet te warm worden in de wagen, en spiegeling is ook geen probleem totnogtoe
 

ad5000

Actief lid
Als je aankomend weekend eens tijd hebt, zien we graag nog een paar foto's!
Heb zelf nu een O2 (vind ik een erg mooie auto) maar had een Roomster ook prima gevonden... nu nog een DSG leveren en dan nog 3 of 4 jaar wachten.
 

Boet

Actief lid
"en dat panoramadak! "

Kijken jouw achterpassagiers ook zo glazig naar boven, Vroomstar?:)
 
Bovenaan Onderaan