Hij is er :D

Gerke

Forumguru
ook die van ons is afgeleverd :super:

Staat al 1 foto in mijn album

album.php

Gerke

Forumguru
@Baz op 1 mei, ik had hem 2 weken geleden al kunnen ophalen, ware het niet dat ik toen in de zon in Italie zat ;)

Alleen de trekhaak is het wachten nog op, wordt waarschijnlijk over een week of 2

Baz

Nieuw lid
@Baz op 1 mei, ik had hem 2 weken geleden al kunnen ophalen, ware het niet dat ik toen in de zon in Italie zat ;)

Mijn toekomstige greenline is besteld in de week van 20 mei, ik verwacht aflevering nu ergens in september.(tijdens bestelling stond de levering op eind juli gepland) Dealer kan nog geen definitieve afleverdatum aangeven. Blijft toch vreemd het verschil in levertijd voor de Greenliners hier op het forum. We wachten af. Jij ieder geval van harte gefeliciteerd met de GL

Gerke

Forumguru
gisteren 100 km gereden, gemiddelde verbruik volgens de minidot was toen 5,7 l/100 km

Vrouw vanmorgen over de Veluwe naar het werk, 52 km, en het gemiddelde verbruik volgens de minidot was nog maar 4,1 l/100 km

Aankomende weekend maar eens naar Groningen op en neer, eens kijken wat hij dan gaat doen :D

bobby45

Actief lid
er gaat niks boven groningen

de lucht is schoon dus als ik met mijn octavia 1 op 16 haal 1.4 tsi

kun je best 1 op 25 halen :koffie:

Gerke

Forumguru
Zaterdag de Fabia eens uitlaten op de autobahn, flink toeren maken en een beetje losschudden :D

Bovenaan Onderaan