Hij is binnen... yeahhhh...

wimv

Actief lid
@windmillsails: Gefeliciteerd. Schitterende auto ! Interessant kenteken trouwens.:shocked:

Wim

RogerS

Forumguru
Veel plezier ermee.

Mmm, als ik kijk naar het kenteken dan is er een grote kans dat onze nieuwe Superb zal beginnen met een M.

piair1982

Forumguru
dan betaal je geen BTW en BPM als ie een M krijgt. Hmmmm opeens heb je het.. Je gaat het leger in:winkie: :laugh:

Maar ontopic: Gefeliciteerd met je nieuwe bolide! Veel veilige KM's gewenst!

Hetzer

Forumguru
hey gefeliciteerd, handig kenteken trouwens, kijken of ik je hier in de omgeving kan spotten, ik woon immers in zwartewaal.

Viper

Lid
Gefeliciteerd met de Greenline, ik zie dat je ook meteen een anti-slip mat voor in de kofferbak heb besteld?

darkprojectx

Forumguru
is zo'n antislip matje ook nog handig als je wat kratjes achter elkaar erin wilt schuiven? of pakken laminaat ofzo?
ik zit ook te kijken naar zo'n mat maar was er benieuwd naar :)

mooie auto! veel plezierige en veilige km's toegewenst!

quorumz

Actief lid
die anti slip mat ziet er zeker handig uit, waar komt deze vandaan? (en is die gelijk de goede maat of moet je zelf knippen)

Is op maat met opstaand randje. Bij de dealer besteld, staat in de accessoirefolder en prijslijst:

kofferbakmat Rubber​
DCD720001 € 35,00

is zo'n antislip matje ook nog handig als je wat kratjes achter elkaar erin wilt schuiven? of pakken laminaat ofzo?
ik zit ook te kijken naar zo'n mat maar was er benieuwd naar

Het maakt de zaak wat stroef, maar daar is hij voor bedoeld natuurlijk. Echt kratten erover schuiven gaat moeilijker. Maar als je pakken laminaat moet halen til je de mat er toch even uit of rol hem opzij.?? :)

Gefeliciteerd met de Greenline, ik zie dat je ook meteen een anti-slip mat voor in de kofferbak heb besteld?

Ja leek ons wel handig, en ziet er degelijk uit.

hey gefeliciteerd, handig kenteken trouwens, kijken of ik je hier in de omgeving kan spotten, ik woon immers in zwartewaal.

We zullen elkaar ongetwijfeld wel eens op de Groenekruisweg tegenkomen... Voor mij zal het wat gemakkelijker zijn om jouw groene GL te spotten dan voor jou om mij in de grijze te zien. :)

Bovenaan Onderaan