Hij is besteld!

De Stip

Forumguru
Helaas met prijsverhoging ivm 2011, maar hij is dan toch besteld.

O2 Combi 1.8 TSI DSG EBL, antracite grijs, interieur met zwart leer, open dak, sunset, MDI en nog wat meer leuks

Hij komt op de originele velgen icm winterbanden, in het voorjaar op mijn gemak zoeken naar mooie bijpassende 17" of 18" lichtmetaal. Waarschijnlijk de Fondmetal Xion.

Was het nu maar alvast januari 2011. Al heb ik nu ook geen klagen met mijn Seat Altea (180pk en 400Nm).
 

De Stip

Forumguru
Yep, zwart leer achteraf bij Pon. Net zoals jij geloof ik. Ik denk (hoop) dat het wel mooi zal worden. Heb nog even getwijfeld over cognac, maar toch gekozen voor zwart. De stoelverwarming komt af fabriek, ziet er ook puik uit met die knopjes en de weergave in de Columbus.
Nu heb ik een Altea met 2.0 TDI (OBD-2 getuned) en ga nu idd benzine rijden. Het is overigens een particuliere auto, dus het "mag" van mezelf ;)
Ik was toe aan een nieuwe auto en ivm het omslagpunt heb ik uiteindelijk toch besloten tot een benzinemotor. Wel eentje met pit en karakter natuurlijk!
 

Wasmachineman

Forumguru
Mooie wagen hoor! En chippen, zit dat er nog in?
Bij het inbouwen van leer kun je gaan kijken op afspraak, via Ponlogistiek. Heb ik gedaan, erg interessant.
Columbus is zeker erg leuk, ik moet nog erg veel ontdekken. Heb wel veel muziek via sd card eropgezet.
Geluid is ook erg goed, vind ik. Hiervoor had ik een iets simpelere stereo van Skoda, de Cruise navi. Daar hoorde ik vaak alles kraken!
 

De Stip

Forumguru
Ik wil nog wel graag de actieve subwoofer, die nu in nog in mijn Altea zit, overbouwen. Hopelijk pas dat op het systeem.
Die tip van het aan kijken bij het inbouwcentrum neem ik zeker ter harte. Lijkt me erg interessant om te zien. Ik zou ze gelijk willen vragen om de armsteun in het portier iets op te vullen. Nu zit ik daar vaak met mijn elleboog op en het is bij een lange rit niet echt comfortabel.
 

De Stip

Forumguru
De meerprijs was 2 of 3 procent dacht ik. In ieder geval een bedrag van rond de €500,-. Een en ander nog afhankelijk van wat er met de BTW veranderingen in 2011 gaat gebeuren.
 
Bovenaan Onderaan