Hetzer loopt weer over!!!!!!!!!!!!!!

Bothje

Heel gewoon lid
Die is alleen van toepassing op voorraad auto's! Niet op de nieuwe productie....helaas...
Dat staat echt helemaal nergens in de actievoorwaarden :regels:!
En trouwens niet geschoten is altijd mis.
Vorig jaar bij de aanschaf mijn RoomsteR was een zelfde cashback actie. Geld werd keurig gestort en heb ik daarna de black chrome op de velgen laten aanbrengen. Houdt nog wat over voor de montage van een super claxon :1884:

Fabia

† In Memoriam
Fabia
€500,-

cash back

Iedere klant die vanaf 24 november t/m 31 december 2008 een

nieuwe Škoda Fabia koopt en deze voor 31 januari 2009 tenaamstelt,
ontvangt van Pon Mobiel € 500,- inclusief BTW retour. Alle aktievoorwaarden
zijn van kracht, zoals op skoda.nl vermeld staan.
€ 500,- CASH BACK CHEQUE
Stuur met deze cheque ook een kopie van uw autofactuur en een kopie van het kentekenbewijs deel 1 en 2 mee.

##Er staat nergens dat het een voorraad auto moet zijn.
Zie: http://skoda.nl/home/modellen/actie_modellen/cashback_cheque.pdf?ref=homepage

Nog 8!!!!!!!!!!

Maarten

Forumguru
Ik heb zelf contact gehad met PON i.v.m. deze actie. Ik wilde er aanspraak op maken maar kreeg van de dame aan de telefoon te horen dat de vlieger voor mij niet opging. Dit omdat mijn auto nog gemaakt moest worden en dus geen voorraad auto was.
Geen €500 euro voor mij dus.

Eerlijkheidshalve kan ik het niet op papier terugvinden. Ik ben uit gegaan van wat men mij bij PON heeft verteld.

Bothje

Heel gewoon lid
Denk je nog wel aan de cashback via Pon?

Fabia
€500,-

cash back

Iedere klant die vanaf 24 november t/m 31 december 2008 een

nieuwe Škoda Fabia koopt en deze voor 31 januari 2009 tenaamstelt,

ontvangt van Pon Mobiel € 500,- inclusief BTW retour. Alle aktievoorwaarden

zijn van kracht, zoals op skoda.nl vermeld staan.

€ 500,- CASH BACK CHEQUE
Stuur met deze cheque ook een kopie van uw autofactuur en een kopie van het kentekenbewijs deel 1 en 2 mee.

##Er staat nergens dat het een voorraad auto moet zijn.

Nog 8!!!!!!!!!!

Ik heb zelf contact gehad met PON i.v.m. deze actie. Ik wilde er aanspraak op maken maar kreeg van de dame aan de telefoon te horen dat de vlieger voor mij niet opging. Dit omdat mijn auto nog gemaakt moest worden en dus geen voorraad auto was.
Geen €500 euro voor mij dus.

Eerlijkheidshalve kan ik het niet op papier terugvinden. Ik ben uit gegaan van wat men mij bij PON heeft verteld.

Het staat ook niet op papier, volg de link, Fabia heeft het ook nog eens groot geplaats.
En die dame heeft gelijk dat jij niet aan de voorwaarden voldoet Levering medio februari 2009 . Dit heeft echter niets met een voorraad auto van doen!

Hetzer kan wel aan de voorwaarden voldoen, even invullen, wat copietjes, postzegel van 80 Euricent erop en cashen maar.

Fabia

† In Memoriam
Ik had net contact met mijn dealer Van Loon in Gouda en die kon mij niks anders dan gelijk geven. Als je de Fabia besteld hebt tussen die datum en voor 31 januari 2009 tenaamstelt kom je in aanmerking voor de € 500,-

Maar als je op: http://www.skoda.nl/cashback/0,19883,_D0Lnl,00.html kijkt dan is het wel een beetje vaag. Want daar staat zolang de voorraad strekt.

Maar nergens staat expliciet geschreven dat het om een voorraad Fabia moet gaan. En als je een beetje klantvriendelijke dealer hebt zou die niet moeilijk moeten doen.

Nog 6!!!!!!!!!!!!!!

Maarten

Forumguru
Het staat ook niet op papier, volg de link, Fabia heeft het ook nog eens groot geplaats.
En die dame heeft gelijk dat jij niet aan de voorwaarden voldoet Levering medio februari 2009 . Dit heeft echter niets met een voorraad auto van doen!

Hetzer kan wel aan de voorwaarden voldoen, even invullen, wat copietjes, postzegel van 80 Euricent erop en cashen maar.

Dat is ook een reden. Daarbij vind ik het wel zuur dat Skoda niet kan leveren terwijl ik begin december bestelde en dat ik daarom de cashback mis.
Ik belde om die reden met PON. Zij begrepen wat ik bedoelde en zeiden toen:"Het is sowieso niet van toepassing omdat uw auto nog geproduceerd moet worden."

Wel jammer. Ik had die €500,- graag in mijn zak gestoken!

Roco

Lid
Maar als je op: http://www.skoda.nl/cashback/0,19883,_D0Lnl,00.html kijkt dan is het wel een beetje vaag. Want daar staat zolang de voorraad strekt.

Nog 6!!!!!!!!!!!!!!

Hmm, als ik iets koop met een actiecadeau en er staat "zolang de voorraad strekt", dan geldt dat voor het cadeautje.
Dus......
geldt dit voor het aantal x 500 euro dat ze ergens in kas hebben.
Als dat op is, krijg je niets of je nou een auto koopt of niet...
toch ?

octofreak

Actief lid
Dat is ook een reden. Daarbij vind ik het wel zuur dat Skoda niet kan leveren terwijl ik begin december bestelde en dat ik daarom de cashback mis.
Ik belde om die reden met PON. Zij begrepen wat ik bedoelde en zeiden toen:"Het is sowieso niet van toepassing omdat uw auto nog geproduceerd moet worden."

Wel jammer. Ik had die €500,- graag in mijn zak gestoken!

Mijn dealer gaf aan dat er meer problemen zijn met die cashback optie. En Pon geeft geen krimp. Jammer, getuigt niet van service!

Maarten

Forumguru
Mijn dealer gaf aan dat er meer problemen zijn met die cashback optie. En Pon geeft geen krimp. Jammer, getuigt niet van service!
Ik ga toch nog eens bellen met PON. Ik voel me er niet helemaal goed bij.
Ik vind als ik begin december een auto (nieuw) koop dat ik dan toch wel voor de actie in aanmerking zou moeten kunnen komen. Zij kunnen immers niet leveren, daar kan ik niets aan doen.

Om on-topic te blijven zal ik een nieuw draadje starten voor de Cashback actie...

Zie HIER.

jaspernl

Actief lid

Volgens mij heeft Hetzer de auto op / rond 24 oktober besteld. En voldoet daarmee dus niet aan de voorwaarde dat de bestelling tussen 24 november en 31 december moet liggen...

Bothje

Heel gewoon lid
De dealer (Pepijn) heeft voor mij gewoon het formulier opgestuurt, ik zie het wel , niet geschoten is altijd mis
Mooi man, afwchten dan maar. Ik heb het destijds zelf geregeld.

En hoeveel kilometers heb je al verreden in je nieuwe bolide?

Hetzer

Forumguru
En voelt het erg anders dan je RR?

rij eigenschappen zijn vergelijkbaar met de RR, alleen in de Combi lichter en de motor is sterker (51 t.o.v 47 kw), ook lijkt het wel of de Combi iets sportiever is geveerd, maar dat kan natuurlijk ook door de 16' velgen komen

Hetzer

Forumguru
Dat staat echt helemaal nergens in de actievoorwaarden :regels:!
En trouwens niet geschoten is altijd mis.
Vorig jaar bij de aanschaf mijn RoomsteR was een zelfde cashback actie. Geld werd keurig gestort

Vandaag ook het bedrag van Pon terug gekregen,

Tja wat moet ik zeggen , in 1 woord gewoon top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:489:

Dank je Skoda, dank je Hans en Pepijn, Mirjam en Pon!!!!!!

Tja ik ben net als Bothje en vele andere en zeeeeeeeeer tevreden Skoda-klant:yeah:

Vandaag ook het bedrag van Pon terug gekregen,

Tja wat moet ik zeggen , in 1 woord gewoon top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:489:

Dank je Skoda, dank je Hans en Pepijn, Mirjam en Pon!!!!!!

Tja ik ben net als Bothje en vele andere en zeeeeeeeeer tevreden Skoda-klant:yeah:

Bij mij hetzelfde alles zeer snel gegaan en ook een zeeeer tevreden Skoda :473::473::473:klant

Bovenaan Onderaan