Het wachten is begonnen ....

Zaterdag jl. de knoop doorgehakt. En de Skoda Scala 1.0 Business Edition DSG besteld ...... bijna full options (ik kon het niet laten). Nu alleen nog wachten op de levering. Dat gaan lange dagen/weken/maanden worden
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd. Ik vind het moedig hoor. Gaan echt wel maanden worden. Een beetje voorpret is leuk, maar die wachttijden van tegenwoordig. Reden te meer voor mij om de laatste 2 x te gaan voor jong 2e hands. Sterkte met wachten
 

Jeroen K

Actief lid
Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Mijn Scala wordt 12 januari geleverd, besteld september 2021. Hopelijk bij jou (veel) sneller!
 
Gefeliciteerd. Ik vind het moedig hoor. Gaan echt wel maanden worden. Een beetje voorpret is leuk, maar die wachttijden van tegenwoordig. Reden te meer voor mij om de laatste 2 x te gaan voor jong 2e hands. Sterkte met wachten
Helaas zijn het inderdaad maanden. Levertijd is voorlopig op 13-10-2023 vast gesteld. Gelukkig hoef ik niet te lopen tot hij wordt geleverd.
 

fanSkoda-VW

Donateur
@Slompie Ja, snel een Scala voor jou. En ik schuif juist de Scala door naar m'n kind en stap binnenkort in een Hyundai Bayon. Na 17 jaar Skoda's gereden te hebben.
LOL, gemiddeld dus niets aan de hand voor Skoda.

grtsss
 
Na maanden wachten kwam er recent opeens een bericht van de dealer, de verwachting was dat de auto uiterlijk 23-06-2023 gemaakt zou worden. Levering in juli. YES! mooi op tijd voor de vakantie. Blij.

Tot ik eerder deze week bericht kreeg dat er schijnbaar leveringsproblemen zijn met de 1.0 TSI motoren. Wanneer het nu wordt? Geen idee.
 
Het moet niet gekker worden, krijg bericht van de dealer dat de Scala onderweg is. Het lijkt alsof ze haast krijgen. Er komt zeker een nieuw model uit ;)
 

EdK

Forumguru
Er is een manier aangegeven in de regel omtrent klachten/opmerkingen over de moderatie.
hier stond een deelcitaat wat weer is weggehaald tegen de regels in !!
Geen melding van de MOD

Heb je hem dan al ???
Als je er in zit, dan pas weet je zeker dat hij er is !!!
Kan nog van alles onderweg gebeuren, wees blij dat hij niet per boot komt... :koffie:
 
Laatst bewerkt:
Snap wat je zegt, maar na maanden lange radio stilte ….. ben toch maar aan een feestje begonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

JORISVE

Nieuw lid
Ik heb ook Scala besteld in midden December. Heb (voorlopig) bericht gekregen dat hij begin Nov komt, terwijl eerder aug werd beloofd. Vind het allemaal best lang duren...
 
En toen was hij daar .... sinds 23 september staat hij voor de deur. Het wachten is beloond. Waar ik met de Toyota Corrola hybride enorm heb geworsteld met de juiste zit positie. Was het bij de Scala gelijk raak. Geen gedoe, stevige stoelen .... love it.

Het enige waar ik moeite mee heb, is de start/stop. Ongetwijfeld goed voor het milieu, maar als je net bij een verkeerslicht aan komt rijden dan zet de Scala de motor uit. Op dat moment springt net het verkeerslicht op groen. Daar moeten ze nog wat op vinden.
 

lsp

Forumguru
Gefeliciteerd.. en hopelijk duurt het wachten niet zo lang als bij sommigen van ons ;)
 
Bovenaan Onderaan