Het is zwit en vanaf vandaag van mij!

cvegreen

Forumguru
Dat is inderdaad wel snel gegaan die foto's op het forum plaatsen . Man wat is hij mooi zeg , een fraaie combinatie zwart met wit dak en spiegels . Die velgen zijn ook heel mooi eronder . Nu alleen maar genieten van je auto he . Maar dat kan geen probleem zijn .
 

Bothje

Heel gewoon lid
Mooie wagen, mevrouw :worshippy:. Veel plezier erin en er mee.
Dat wordt veel wassen, met het zwart.....
 
Mooie wagen, mevrouw :worshippy:. Veel plezier erin en er mee.
Dat wordt veel wassen, met het zwart.....

........en het wit....... :shocked:Vooral de spiegelkapjes zoals eerder vandaag al bleek!!!!!
:1819: Overigens: bedankt allemaal voor de complimenten. Ik ben erg blij met deze auto! En ook belangrijk: het rijdt super! Veel beter dan onze vorige Fabia I Combi. Een wereld van verschil, ik had niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn (we hebben geen proefrit gemaakt in de HB :blush:). En wat een luxe in vergelijking met onze vorige auto!
 

Abo

Lid
Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe auto.
De combinatie zwart met een wit dak ziet er super uit.
Ik kan inderdaad ook bevestigen dat de Fabia 2 met het rijden nog volwassener aanvoelt dan de Fabia 1.:xyxthumbs:
 

cvegreen

Forumguru
ik vond mijn F1 al zo volwassen aanvoelen , dus dat moet zeker wel snor zitten met de F2 , al zie ik de eerste foto's van de F2 facelift eigenlijk liever dan het huidige model . Nu nog afwachten of dit daadwerkelijk zo zal zijn natuurlijk he .
 

Berry

Senior Member
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst en heel veel plezierige kilometers en dat zal geen probleem zijn.
ik vind ook dat de FII een volwassener auto is gweworden
 
ik vond mijn F1 al zo volwassen aanvoelen , dus dat moet zeker wel snor zitten met de F2 , al zie ik de eerste foto's van de F2 facelift eigenlijk liever dan het huidige model . Nu nog afwachten of dit daadwerkelijk zo zal zijn natuurlijk he .


Misschien lag het dan aan onze Fabia Combi I Elegance, maar deze kwam naar mijn mening qua luxe en rij-eigenschappen echt bij lange na niet in de buurt van de nieuwe. Het lijkt zelfs wel een ander merk. Wegrijden in de eerste versnelling kostte bijvoorbeeld onze vorige veel meer moeite dan deze. Over hobbels gaan is helemaal een wereld van verschil en ook de motor kan het allemaal veel makkelijker aan. Bovendien is de nieuwe Fabia veel en veel stiller. Verdere verschillen zijn dat we nu een goede radio en airco/verwarming hebben. De airco deed het wel in onze vorige Fabia, maar er zijn altijd problemen met de verwarming geweest.

En tsja, over de facelift.... ik vind het allemaal een beetje: "zoek de verschillen". Niet echt spectaculair tot nu toe. Maar misschien komt dat nog.
Het is nog moeilijk te zien. Bovendien kun je daarop niet wachten. Er zijn weinig modellen waarvan men zegt dat men de oude liever heeft dan het nieuwe/gefacelifte model. De nieuwe Fabia in 2020 zal vast nog veel mooier zijn en dan vraag je je af waarom je ooit deze gekocht hebt!:D
 
Misschien lag het dan aan onze Fabia Combi I Elegance, maar deze kwam naar mijn mening qua luxe en rij-eigenschappen echt bij lange na niet in de buurt van de nieuwe. Het lijkt zelfs wel een ander merk. Wegrijden in de eerste versnelling kostte bijvoorbeeld onze vorige veel meer moeite dan deze. Over hobbels gaan is helemaal een wereld van verschil en ook de motor kan het allemaal veel makkelijker aan. Bovendien is de nieuwe Fabia veel en veel stiller. Verdere verschillen zijn dat we nu een goede radio en airco/verwarming hebben. De airco deed het wel in onze vorige Fabia, maar er zijn altijd problemen met de verwarming geweest.

En tsja, over de facelift.... ik vind het allemaal een beetje: "zoek de verschillen". Niet echt spectaculair tot nu toe. Maar misschien komt dat nog.
Het is nog moeilijk te zien. Bovendien kun je daarop niet wachten. Er zijn weinig modellen waarvan men zegt dat men de oude liever heeft dan het nieuwe/gefacelifte model. De nieuwe Fabia in 2020 zal vast nog veel mooier zijn en dan vraag je je af waarom je ooit deze gekocht hebt!:D
ik heb nu een jaar de fabia 2 en ben het helemaal met je een sbehalve het geluid dat hij maakt ik vind de fabia 1 veel stiller dan de fabia 2 maar ik wens je veel pretige k.m.
 

cvegreen

Forumguru
Mijn F1 was wel heel stil hoor . Windgeruis , heel weinig . Banden geluid , heel weinig en de motor was ook nauwelijks hoorbaar . Dat was echt een heel rustige auto . Mijn vrouw haar vectra die ze toen had , was in klasse zoveel hoger , maar was minder stil dan mijn fabje . De verwarming en airco , daar heb ik ook nooit echt last van gehad al werkte de airco van mijn accent inderdaad beter , maar niet echt iets waar ik over te klagen had .
 
Mijn F1 was wel heel stil hoor . Windgeruis , heel weinig . Banden geluid , heel weinig en de motor was ook nauwelijks hoorbaar . Dat was echt een heel rustige auto . Mijn vrouw haar vectra die ze toen had , was in klasse zoveel hoger , maar was minder stil dan mijn fabje . De verwarming en airco , daar heb ik ook nooit echt last van gehad al werkte de airco van mijn accent inderdaad beter , maar niet echt iets waar ik over te klagen had .

Motorgeluid kun je inderdaad iets duidelijker horen bij deze, maar het bandengeluid en de windruis was wel veel heftiger bij onze Fabia I en dat maakt het meeste lawaai. Over het algemeen kan ik nu de radio weer heel goed horen, vandaar dus dat ik vind dat de Fabia II veel stiller is. Maar misschien komt het omdat wij een combi hadden hiervoor?
 

cvegreen

Forumguru
Motorgeluid kun je inderdaad iets duidelijker horen bij deze, maar het bandengeluid en de windruis was wel veel heftiger bij onze Fabia I en dat maakt het meeste lawaai. Over het algemeen kan ik nu de radio weer heel goed horen, vandaar dus dat ik vind dat de Fabia II veel stiller is. Maar misschien komt het omdat wij een combi hadden hiervoor?

Toen wij aan het verhuizen was en mijn F1 eigenlijk meer als verhuis auto werd gebruikt dan als vervoermiddel was mijn hoedenplank er ook vaak uit . Dat resulteerde ook in heel wat meer lawaai dan met de zetels recht en de hoedenplank erin . Dat kan dus ook wel een reden zijn waarom je F1 minder goed het geluid tegen hield . Ik moest trouwens mijn radio nooit hard zetten om hem verstaanbaar te horen , had trouwens enkel speakers voor . Ik vond de speakers van duidelijk betere kwaliteit dan mijn accent die ik gehad had , de radio in mijn F1 kwam uit mijn accent , dus kon ik het goed vergelijken . Ik mis hem nog steeds mijn zwart wondertje , maar we konden helaas niet anders dan hem in de verkoop te steken.
 
Bovenaan Onderaan