Het is glad, Pas Op zeggen ze dan!!

DareDevil

Actief lid
Afgelopen Vrijdag (3 dec) lekker dagje Dusseldorf geweest. Goed opweg alles nagekeken na vertrek Ruitenvloeistof aangevuld, Winterbandjes gemonteerd!! Allemaal erg gezellig, Overnachting in het luxe Bilderbeg hotel in Tegelen(een Kasteel).

Zaterdag ochtend lekker ontbijtje, vriendin ten huwelijk gevraagd alles liep perfect deze zaterdag, totdat we weer terug in Zuid-Holland kwamen met de auto! Sneeuw Sneeuw en nog eens Sneeuw, Slechte wegen kom ik bij Zoetermeer aan sta rustig bij het stoplicht te wachten, zie ik een auto aankomen van achter met een vorse snelheid!!

Maar het was al te laat!! BAMMMM!!!!!
Tegen mijn achterkant aan!!! :smiley29::407::mad:

Ja Hoor heb ik weer schade!!! dacht dat ik eindelijk van af was, gelukkig niet mijn schuld maar toch weer problemen auto kwijt Maandag middag maar naar het schade bedrijf en vragen/kijken wat het allemaal wel niet gaat kosten!!

Het begon met iets leuks maar eindigde in een drama!!

Fabia

† In Memoriam
Hou het wel goed in de gaten hoor en anders ff de dokter er naar laten kijken. Wel een bizar einde aan een fantastische dag.

Constant

Erelid
Gefelciteerd met je verloving!

Ja, je kunt zelf nog zo voorzichtig zijn, er zijn helaas altijd malloten die het moeten verpesten. Hoe kan iemand nou een auto aanrijden die voor een stoplicht staat?

Ik heb het zelf ook een keer gehad (overigens bij perfect zomerweer), sta je al een tijd voor een rood stoplicht te wachten, word je toch van achter aangereden door iemand die aan het suffen is. En je gelooft het niet, nog ontkennen ook dat hij me aanreed! Gelukkig kwam net de politie voorbij.

Meestal is schade aan de achterbumper snel te repareren, hopelijk is dat bij jou ook het geval!

Sterkte!

DareDevil

Actief lid
Gefelciteerd met je verloving!

Ja, je kunt zelf nog zo voorzichtig zijn, er zijn helaas altijd malloten die het moeten verpesten. Hoe kan iemand nou een auto aanrijden die voor een stoplicht staat?

Ik heb het zelf ook een keer gehad (overigens bij perfect zomerweer), sta je al een tijd voor een rood stoplicht te wachten, word je toch van achter aangereden door iemand die aan het suffen is. En je gelooft het niet, nog ontkennen ook dat hij me aanreed! Gelukkig kwam net de politie voorbij.

Meestal is schade aan de achterbumper snel te repareren, hopelijk is dat bij jou ook het geval!

Sterkte!

Thanks!!

Het erge was nog zag de auto recht om me afkomen maar kon nergens heen!!

DareDevil

Actief lid
had me wel gezien, maar had verwacht dat ie optijd stil zou staan!
Verklaarde zelf al dat zijn banden blokkeerde Conclusie te hard gereden, op een besneeuwde weg !!

joergarms

Senior Member
Je zal niet de eerste en al helemaal niet de laatste zijn die de komende tijd een duwtje in de rug krijgt. Gisteravond in Arnhem zag ik ook nog een Ford Mondeo met z'n fijne zomerbandjes al slingerend tot stilstand komen bij het stoplicht, gelukkig reden we erachter en kon ik er stiekem wel van genieten. Daarna ben ik m maar snel voorbij gegaan.

nemo

Senior Member
Balen joh! Weer schade :(
Ik ging gisterochtend ook de weg op, met mn winterbanden weinig problemen, maar zag veel auto's over de weg glibberen, was wel bang dat ze tegen mijn auto zouden glijden! (heel leuk dat je dan zelf winterbanden heb, maar met zulk weer alsnog veel kans op schade hebt doordat anderen geen winterbanden hebben..)

darkprojectx

Forumguru
Gefeliciteerd met de verloving! :aangenaam:

Beetje jammer van het ongeluk maar dat komt wel weer goed :winkie:

Spierpijn komt nog wel reken daar maar op!
Aanrader is om bij een sportzaak een potje pillen te halen die sporters gebruiken om hun spieren te herstellen. Werkt als een trein! Spierpijn zo weg en die voeding gaat direct naar de eventuele scheurtjes in de spieren.

D

Deleted member 1943

Allereerst gefeliciteerd met je verloving.
Idd zeker balen als je net je fabia lekker opgeknapt heb en dat een ander het ff voor je mollesteerd.

Maar t kan erger:tongue:
Bij mij ging het een dag voor me trouwen mis en reed me meisie tegen een paaltje met de achterbumper:smiley29: en de volgende dag is het de leukste dag van je leven. T leven is af en toe niet te volgen :tongue:

ZeroNRG

Senior Member
Schade bij gladheid is allemaal vervelend, heb zelf net 1,5 week thuis gezeten.

Geen schade aan de auto maar aan mijzelf, linker arm een radius-kop fractuur <1/3 dus drukverband en mitella.

Heb wel een hoop ongelukjes zien gebeuren, hopen dat de "herstel" termijn meevalt.

Bovenaan Onderaan