Het is gebeurd!

pd42

Nieuw lid
Gechipt door Jos in Uffelte, van 130 pk naar (volgens Jos, ongeveer) 165-175 pk. Tot 180 km/uur voel je hem maar blijven duwen, daarboven weet ik (nog) niet, het was te druk op de terugweg. Wel heb ik nu af en toe last van een trillend vliegwiel, maar daar is redelijk goed 'omheen' te rijden. Met ASR uit kan ik nu ook in de 2e versnelling de voorwielen laten doorslaan, haha!

1e versnelling: oeps... (voorzichtig aan hè)!
2e versnelling: misselijkmakende versnelling
3e versnelling: trekt de stenen uit de straat
4e versnelling: gaat als de brandweer
5e versnelling: alsof een grote reuzenhand je voortduwt...
 

pd42

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: CombiDemarrage</font><hr />

Wat kost zo'n behandeling ongeveer?

[/ QUOTE ]

Jos heeft geloof ik liever niet dat er met prijzen over internet gegooid wordt, maar hij geeft wel korting aan leden van de TDi club. In ieder geval iemand die weet wat hij doet en NIET duur is!
 

RSlogo

Actief lid
Heb met een 1.8T met ruim 200pk gereden. Dit is gewoon super, zelfs in de 6 gaat hij nog geweldig vooruit. /forum/images/graemlins/923.gif
 
Ik heb van de week in een Audi A6 RS gereden. Met 450 PK in 4,8 sec van 0 to 100 km/u. Dat is pas echt gaaf. /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Jpoers

Lid
RS6 ...
maar geloof best dat dat enorm lekker rijdt.
heb een keer een cadeau gekregen om te rijden in een masserati 3200GT.
wist ook niet wat me overkwam. echt supermooi om mee te maken!
 

VEEJAY

Forumguru
Heb in een 206 1.1 gereden, echt gaaf! Van de 0-100 kun je ondertussen rustig een sjekkie draaien.
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Heb in een 206 1.1 gereden, echt gaaf! Van de 0-100 kun je ondertussen rustig een sjekkie draaien.

[/ QUOTE ]
En tegelijkertijd een bakkie troost zetten...
 

RSlogo

Actief lid
Heeft niemand meer een Space Shuttle in de tuin staan, zodat we samen een snel rondje kunnen maken !!!! /forum/images/graemlins/2133.gif
 

___JC___

Forumguru
Ik reed laatst in een Octavia 1.6.
Ging ff de 0-100 tijd meten, heb er maar een kalender bijgepakt.
Dinsdag, best snel! (vervangauto maandagochtend opgehaald) /forum/images/graemlins/grin.gif
 

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JC1978</font><hr />

Ik reed laatst in een Octavia 1.6.
Ging ff de 0-100 tijd meten, heb er maar een kalender bijgepakt.
/forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]
Ach, alles is relatief.
Ik had voor mijn O1 1.6 een Slopel Astma 1.6, deze presteerde het om nog bijna 2 seconden langzamer te zijn
op deze "sprint"...... /forum/images/graemlins/407.gif
 
Bovenaan Onderaan