Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

Rofffel

Forumguru
Ik heb op mijn columbus geen DAB zitten maar zie wel de antennes in mijn achterruiten van mijn O3 combi zitten.
Ik zag dat het achteraf niet OEM in te bouwen is, wat ik erg jammer vind.
 

Frenkie

Forumguru
Update werkt op mijn MIB2 Columbus (sept. 2015) zonder enig probleem.
Zorg er wel voor dat je het bestand met 7zip uitpakt in de root van je SD kaart/USB disk/flash drive/etc. Mac gebruikers moeten nog een extra stap doen vanwege bepaalde bestanden die achter blijven en problemen veroorzaken (weet even zo niet meer wat, zoekfunctie op dit forum zal je daar vast verder mee helpen).
 

LucasH

Nieuw lid
Update werkt op mijn MIB2 Columbus (sept. 2015) zonder enig probleem.
Zorg er wel voor dat je het bestand met 7zip uitpakt in de root van je SD kaart/USB disk/flash drive/etc. Mac gebruikers moeten nog een extra stap doen vanwege bepaalde bestanden die achter blijven en problemen veroorzaken (weet even zo niet meer wat, zoekfunctie op dit forum zal je daar vast verder mee helpen).

Ah dat verklaard een boel... ik pakt het uit via de Mac unzipper en als ik dan SD kaartje erin doe zegt systeem wel update gevonden. echter als ik wil updaten zegt het systeem dat er een fout is en iets met bronsysteem...



Ik heb, ongeachte welke versie (P157, P161 of P166), de volgende 2 mappen en 1 bestand...
>> overigens krijg ik met iZip ook deze 2 mappen en 1 bestand <<
upload_2018-1-3_13-48-38.png
 
Laatst bewerkt:
Ahja. De mijne met de kerstdagen bijgewerkt; had een 100km ritje voor de boeg dus mooi tijd om de navi bij te werken. Inmiddels nu meerdere keren gedaan dus ik weet hoe het moet; duurde 1 uur en 10 minuten. Vanaf een USB stick.
 

vormit

Donateur
Heeft er iemand iemand ervaring met het laten tonen van de plaatsnaam i.p.v. de gemeentenaam. Het is vrij frustrerend als je op de kaart ziet:
- Midden-Drenthe (Beilen)
- Aa en Hunze (Gieten)
Ook als je inzoomt zie je de plaatsnaam niet.

Het zou natuurlijk in de manual kunnen staan, maar misschien weet iemand hoe je dit goed zet. In de instellingen heb ik het niet gevonden?

Ik zie nog steeds Fryske Marren staan op de landkaart als ik naar Sneek rij, is daar al een oplossing voor gevonden?
 

vormit

Donateur
Hallo Ed,
Bedankt voor je reactie.
Snits begrijp ik nog wel maar vele andere Friese namen niet.
Kan ik ook Sneek in beeld krijgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan