Het grote Kodiaq bestellingen en levertijden topic.

Topic in 'Kodiaq' gestart door Corné de Kluijver, 03-01-2017.

1. RD1970

RD1970 Senior Member

Heb nu 9.000 km op de teller van mijn 1.5 DSG.
    Rij voornamelijk op binnenwegen tot 80 km. 30% van de kilometers op de snelweg waar ik de max snelheid + 10 km :D aanhoud. Ik kom uit op 12,5 km per liter E10.

C00per vindt dit leuk.

2. Eindelijk een zonnige dag na ophalen........

Bijgevoegde bestanden:

PvdP, Alpha, coolrunnings en 12 anderen vinden dit leuk.
  3. Roy111

Roy111 Lid

Afgelopen maandag mijn mooie Kodiaq opgehaald, en vanochtend mijn auto helemaal onder bekrast!! :mad::mad::mad: Gelijk aangifte gedaan, maar dat zal wel weinig uit gaan maken.. echt onwijs balen.. motorkap en rechterachterscherm en portier!

4. Spanic99

Spanic99 Nieuw lid

Gister de dealer gesproken, Sportline is vorige week gemaakt en zou vandaag of maandag binnenkomen.
    Wat een luxe door een auto uit voorraad te bestellen zo korte levertijd.
    Hopelijk binnen 2weken rijden nu

edwinbe vindt dit leuk.
  5. Tinus78

Tinus78 Forumguru

@Roy111 ,

wat een nachtmerrie! Een grote vrees van mij. Heb je een idee waarom? Afgunst, verkeerd geparkeerd, “vieze suv....de aarde sterft” , mijn parkeerplek?

ik heb mede hierom een camera systeem voor en achter geinstalleerd welke ook tijdens parkeren opneemt.

Blackvue dr900 2ch

sterkte.

6. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

iets met een nekschot.....

7. EdK

EdK Forumguru

Ken het gevoel, bij me Yeti gehad van voor tot achter spatbord en bij nog 4 wagens in de straat.
    Vermoeden wie gedaan had was er , maar hard maken is het probleem.

Met polijsten heb ik het gelukkig toen voor 95% weg kunnen krijgen en de laatste 5% kunnen maskeren.
    Bij inruil had me dealer het niet eens door tot dat de zon begon te schijnen en hem een stukje van de 5% opviel.

En nu ? Ga je polijsten, of kijken of het met spotrepair opgelost kan worden of toch verhaaaltje verzekering en geheel opnieuw laten spuiten ?

8. Stevala

Stevala Lid

@Kodiaq2020 heel mooi, knappe velgen. Ik vind hem in bijna alle kleuren mooi. Te gek model de kodiaq. Zijn de getinte achterruit standaard (bv sunset) of zijn ze extra geblindeerd?

9. Henrik

Henrik Forumguru

@Roy111 wat een onwijs k*tbericht. Zo ontzettend zuur. Ik zou hier ook heel giftig om worden. Niemand heeft het recht, om wat voor reden dan ook, om met z’n fikken aan jou spullen te zitten. Ook als het “gewoon” vandalisme is, dus zonder achterliggende motivatie, dan nog moeten ze er gewoon afblijven!

10. Duke70

Duke70 Nieuw lid

Oja 18-2 kunnen we hem ophalen

PvdP vindt dit leuk.
  11. Roy111

Roy111 Lid

Ja echt heel erg zuur! Slaat helemaal nergens op... :(

12. RD1970

RD1970 Senior Member

@Roy111, lijkt me pure afgunst... stelletje droeftoeters.... dat je zo zuur door het leven gaat om andermans spullen te vernielen :angry:
    Hoop dat het nog netjes valt te fixen. Nieuwe is er wel meteen af en dat is inderdaad mega balen.

13. Roy111

Roy111 Lid

Ja dat vooral, het nieuwe is er dan snel af.. dat is wel weer het voordeel van een leaseauto, dat hij relatief snel weer gemaakt is.. ondanks dit gezeur, is het wel echt een heerlijke auto!

Tinus78 vindt dit leuk.

14. Aangezien ik nog geen tijd had gehad om te reageren: vandaag mogen we hem gaan ophalen!! Ben ontzettend benieuwd hoe en wat qua aflevering en of de dealer er een beetje leuke ervaring van gaat maken! :tegek:
    (alleen jammer dat het niet zo mooi weer is, maar ja, dat mag de pret niet gaan drukken)

15. EdK

EdK Forumguru

Eerst foto's maken voor je gaat rijden hoor !!
    andersom gaat niet werken en ze gaan hier allemaal weer lopen vragen om foto's....:D

En veel fun bij het verwijderen van het kraslaken !!

16. Jketels

Jketels Nieuw lid

Al weer even geleden heb ik de bestelling van de Kodiaq Sportline ingerolen naar een Business omwille van levertijden.
    Iets wat ik heel jammer vind, maarja keuzes.
    Echter kreeg ik deze week al het nieuws dat de auto onderweg is en ik hem de 20ste al op kan komen halen. Van bestelling tot levering binnen 3 maanden!!!
    Dat wil je!

1) Besteld 26-11-2019
    2) A-Point Skoda Amsterdam
    3) 1.5 TSI Handgeshakeld
    4) Business Edition, Racing Blue
    Met de volgende extra pakketten en opties:
    - Comfort pakket
    - Style pakket
    - Functie pakket
    - Triglav 19" velgen
    - Sunset
    - Virtual Cockpit
    - Drive Mode Select
    - Zonnewering zijruiten achter
    5) Begin Mei
    6) 20-02-2020 ZEER SNEL!!! en eerder als verwacht!

HL Sniper vindt dit leuk.
  17. Stevala

Stevala Lid

Dat is snel. Zeker geen stockwagen? De nieuwe modellen hebben de letters skoda op de koffer ipv get logo.

Mijne besteld laatste januari, nog een aanpassing doorgegeven 1ste week februari. Op bestelbo' levertijd rond 15 juni - verkoper zei wel vermoedelijk april. Afwachten dus.

HL Sniper vindt dit leuk.
  18. J_ketels

J_ketels Nieuw lid

Nee geen voorraad auto...

hemi24 vindt dit leuk.

19. Nou, tussen de buien door gistermiddag/avond toch nog even snel fotootjes gemaakt :jaja:

PvdP, Dory, Alpha en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Viel me op dat afneembare zaklamp er niet in zat en de verkoper haalde er al 1... totdat we merkten dat de hele voorbereiding nu is weggehaald :nono:. Maar ooit eens kijken of dat nog gefixed kan worden :D

Deel deze pagina