Het grote Kodiaq bestellingen en levertijden topic.

Topic in 'Kodiaq' gestart door Corné de Kluijver, 03-01-2017.

1. SMARTJohn

SMARTJohn Lid

Of je doet je bedrijfsnaam

Bijgevoegde bestanden:

2. hemi24

hemi24 Forumguru

@SMARTJohn : misschien denk jij er anders over, maar ik vind het behoorlijk lelijk..!

3. SMARTJohn

SMARTJohn Lid

@hemi24 Ik denk er inderdaad anders over, maar dank voor je "ongezouten" mening :-)

4. Henrik

Henrik Forumguru

@SMARTJohn tof idee. Ik zou het zelf wat hoger hebben geplaatst, in het midden als het ware, of dezelfde hoogte als de oorspronkelijke S K O D A letters zaten.

En @hemi24 het komt wel een beetje bot over zo... :nailbiting:

hemi24 vindt dit leuk.
  5. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Kom op zeg, is gewoon een eerlijke mening, niet meer en niet minder.
    Als je iets mooi vind zeg je: "Ik vind het mooi".
    Maar als je het niet mooi vind, lelijk dus, dan zeg je: "Ik vind het lelijk".

Of mogen we elkaar alleen maar veren in de bips stoppen en hier alleen maar zeggen dat we iets mooi vinden terwijl we dat niet vinden. Beetje volwassen kerels onder elkaar hoor ;)

Jewepe, hemi24 en Canon-Eye vinden dit leuk.
  6. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Ik vind het origineel ook niet mooi. Veel te groot voor een personenauto. Een kale bips is veel stoerder.
    Opel heeft er ook zo'n handje van om altijd turbo achterop te plakken. Dat was stoer in de jaren 80 van de vorige eeuw. :wavecry:

7. EdK

EdK Forumguru

Ah als je hem een beetje beter kent dan weet je dat hij t goed bedoeld !
    Stukje jalourse dat hij niet bij die firma mag werken en in zijn landbouwvoertuig verder moet...:pieker::deuk:

hemi24 vindt dit leuk.
  8. Henrik

Henrik Forumguru

Niets mis met een eerlijke mening wat mij betreft. Alle ruimte voor op dit forum en ook bij mij. Ik zou het alleen anders verwoorden.
    Daarbij ken ik @hemi24 ook (nog) niet zo goed. Misschien een keer een :cheers:? ;)

hemi24, Japanese Power en SMARTJohn vinden dit leuk.
  9. EdK

EdK Forumguru

Dat jeukt zo ergggggggg....

hemi24 en Henrik vinden dit leuk.
  10. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Dan heb je verkeerde veren of ze zitten verkeerd om :sterretjes:

11. EdK

EdK Forumguru

Meestal heb je daar geen zeggenschap over.......

Desperado vindt dit leuk.
  12. hemi24

hemi24 Forumguru

Hahaha, dat zijn de betere voorstellen!

Maar laten we dat een keer inplannen als de Skoda afgeleverd is, dan hoef ik me in elk geval niet schamen als ik voor kom rijden in die 308sw...

;)

Henrik en Japanese Power vinden dit leuk.
  13. Ict

Ict Lid

Even een vraag over de velgen op superskoda. Ik wilde daar graag de Sirius 19"Antraciet aanschaffen voor mn Sportline. Mij leken het originele Skoda maten. Nu ik de details bekijk, komen de maten niet geheel overeen met de velgen zoals op de skodasite staan vermeld. Dit terwijl superskoda aangeeft dat het "Original Skoda" is. Skoda.nl afmetingen: Velgmaat: 7x19 ET43 met artnr: 565CON499C HA7 en volgens superskoda: 5x112 pattern - 8,0Jx19´ size
    - ET44 artnr: 3V0071499BHA7

Nu geeft de garage aan dat ik beter geen afwijkende maat kan nemen ivm de vele aanwezige electronica die mogelijk moeilijk kan doen.

Klopt dit ook volgens jullie?
    En heeft iemand nog een set 19" Triglav antraciet in de aanbieding, alleen velgen (incl BTW factuur)?
    Ik wilde namelijk de velgen gebruiken (triglav antr. ) voor mijn winterbanden, en voor de zomer een andere set.
    Zoals jullie weten krijg ik de definitieve Kodiaq pas later, en krijg ik een leen Kodiaq mee voor de wintersport. Dus mijn velg wissel gaat niet op.

Dus of de velgen die ik voor de zomer in gedachten had, nu voor de winter gebruiken, of een set Triglavs kopen voor de winterbanden, zodat ik zomer en winter dezelfde soort set gebruik. De winterbanden had ik al aangeschaft 19", zodat ik in ieder geval deze op tijd zou hebben, mocht het weer omslaan, en ik geen banden meer kon hebben.

14. hemi24

hemi24 Forumguru

Laatst aangepast: 10-01-2020
    Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  15. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

Broodje aap verhaal! Onder mijn Kodiaq liggen 21” wielen, 9.5J breed met een ET van 25 ;)

16. hendrik38

hendrik38 Forumguru

Vanuit de dealer snap ik die reactie wel. Die kiezen voor zekerheid en hebben v afwijkende maten geen know how. Als je die vraag stelt kunnen ze ook alleen maar zo antwoorden.

17. Henrik

Henrik Forumguru

De auto en de wielen van @Corné de Kluijver lijken me inderdaad het ultieme bewijs dat de dealer geen idee heeft waar hij het over heeft.
    Wat over het algemeen mijn ervaring is met dealers als het gaat over dit soort zaken. Ze weten voldoende van de motortechniek, maar alles wat niet standaard is, daar willen, kunnen, of mogen ze zich niet aan wagen.

Dat heeft inderdaad te maken met de keuze voor zekerheid denk ik. Spelen op safe. Voor al het andere biedt dit forum een uitkomst :D

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  18. SileX

SileX Senior Member

Voor de twijfelaars;

steel Grey Sportline zonder letters op de kont.
    Triglavs zijn zwart gepoedercoat.(waren antraciet)

Bijgevoegde bestanden:

coolrunnings, SkodiaqBear, SparC en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

@SileX Misschien moet je je avatar veranderen?;)
    Er zit nu, voor zover ik kan zien, geen bling-bling aan je Kodiaq.

Japanese Power vindt dit leuk.
  20. SileX

SileX Senior Member

@Peter-036 haha, ohja, deze is heeeeeeel oud !

Nee, enige chrome is nog de sierstukjes achterop.

Deel deze pagina