Het grote Kodiaq bestellingen en levertijden topic.

Topic in 'Kodiaq' gestart door Corné de Kluijver, 03-01-2017.

  1. Davve

    Davve Nieuw lid

    Het kan naar mijn zin niet snel genoeg gaan nu...
    zonet mailtje ontvangen van de dealer:

    " De wagen is geproduceerd en is volgens recente info onderweg naar België.
    Alles hangt nu af van hoelang het transport duurt."

    Dus ... indien iemand een vrachtwagen/trein/aanhanger/wat-dan-ook ziet rijden met een business Grey 2.0 TDI L&K Kodiaq .... LAAT HEM DOOR (en neem pics voor me :D
     
    Wouddar, PvdP, Axie en 3 anderen vinden dit leuk.

  2. tvcam

    tvcam Lid

    1) wanneer besteld? 26/03/2019
    2) bij welke dealer? MIG Motors (België)
    3) welke motorisering? 2.0 TDI, DSG, 110kW
    4) welke uitvoering? Belgische Style - Business Grey - Pack Style GPS ( COLUMBUS, in Car Communication, Comforttelefonie,Phonebox en Wireless Charging, DAB tuner, 230V stopcontact met USB), Neerklapbare passagierszetel, DSG peddels, automatische kofferklep, dubbele laadvloer, 3zone climatronic, geluidsdempende zijruiten
    5) geschatte levertijd: juni in garage (eerder besteld om verrassingen met uitgestelde leverdatum voor te zijn - leasewissel in september
    6) daadwerkelijke aflevering. ==> heel binnenkort :D

    Gisteren collega naar de garage gebracht om zijn Kodiaq op te halen. Ik moet nog heel even wachten tot alle administratie in orde is, maar toch al even mogen meekijken op de parking naar mijn nieuwe beer. Eind volgende week zou alles rond moeten zijn en kan ik ervan genieten.

     
    PvdP, SkodiaqBear, DSK en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Nohead

    Nohead Lid

    Geluidsdempende zijruiten was dat een extra losse optie? Ik was het nog niet tegengekomen.
     
  4. willemc650

    willemc650 Senior Member Donateur

    was een actiepakket, samen met een regen afschermend dak :deuk:
     
  5. Jketels

    Jketels Nieuw lid

  6. jorgenbosman

    jorgenbosman Nieuw lid

    1) wanneer besteld? 28/02/2019
    2) bij welke dealer? Rietje Kapellen(België)
    3) welke motorisering? 2.0 CRTDI, DSG7, 110kW
    4) welke uitvoering? Style - Lava Blue - leder beige - Pack Style GPS ( COLUMBUS, in Car Communication, Comforttelefonie,Phonebox en Wireless Charging, DAB tuner, 230V stopcontact met USB), Pack Style Premium (blind spot detectie, electrisch verstelbare zetels vooraan, area view 360, elektrisch kofferdeksel), 7 zitplaatsen, virtual cockpit, smart link +, geluidsdempende zijruiten
    5) geschatte levertijd: 14/11/2019
    6) daadwerkelijke aflevering: 10/09/2019

    -> 2 maanden vroeger dan voorzien, joepie
     
    Tinus78 vindt dit leuk.
  7. hendrik38

    hendrik38 Senior Member

    Vind de race blue ook wel tof om te zien. Voor dagelijks wel erg opvallend. Dat moet bij je passen.
    Heb hem in de avatar staan, maar ik ga voor het wat bravere brilliant silver. Met de harde zwarte accenten toch ook stoer.
     
  8. EdK

    EdK Forumguru

    Dus je wilt hier gewoon opvallen ??? :koffie: :pardon:
     
    willemc650 vindt dit leuk.
  9. hendrik38

    hendrik38 Senior Member

    @EdK direct opgelost:cheer:
     
    EdK vindt dit leuk.
  10. Japanese Power

    Japanese Power Forumguru Donateur

    Super optie. Ik vind de gehorigheid van buitenaf behoorlijk bij Skoda.
     
  11. KodiaqW

    KodiaqW Senior Member Donateur

    Moet je ff je dak dicht doen.
     
    PvdP vindt dit leuk.
  12. Luck-Ky

    Luck-Ky Lid

    Ik heb een MY2020 (Business Edition) en daar zitten wel degelijk 2 paraplu's in...
     
  13. Luck-Ky

    Luck-Ky Lid

    Waar heb jij hem precies zitten? Foto wellicht?
     
  14. Japanese Power

    Japanese Power Forumguru Donateur

    Jammer. Maar ik heb geen panodak ;)
     
    KodiaqW vindt dit leuk.
  15. tvcam

    tvcam Lid

    Ja deze stond bij ons in de Belgische optielijst (begin dit jaar toch) apart vermeld
    @Nohead , het is zoals @Japanese Power beschrijft: Ik heb deze optie (€135) erbij genomen omdat ik merkte tijdens de proefrit dat er merkelijk meer lawaai via de zijramen binnenkwam dan met mijn nu op zijn laatste dagen zijnde Peugeot 5008. En ik mag hopen en vermoeden dat, gezien het feit dat ze die optie aanbieden, Skoda ook weet dat niet iedereen gelukkig is met extra inkomend geluid.

    En voor zij die nu nog ongelovig zijn :), ik zal jullie binnenkort mijn eindoordeel laten weten of het de kleine investering waard was.
     
    willemc650 en Japanese Power vinden dit leuk.
  16. Tinus78

    Tinus78 Senior Member

    Die geluidwerende zijruiten kan je ook bij volvo bestellen en zijn gelaagde zijruiten. In nl wordt nog wel eens aangegeven dit niet te bestellen ivm tewater raken van de auto en men kan de ruiten niet inslaan. De gelaagde ruiten zijn te sterk zoals de voorruit. Alleen de achterruit is dan nog gehard.
    Door de ruiten gelaagd uit te voeren heb je minder geluid binnen.
     
  17. KodiaqW

    KodiaqW Senior Member Donateur

    Dus precies dezelfde uitvoering als ik. Horen dus gewoon twee bij.

    Jammer dat de dealer zich er zo van af maakt. Een paraplu is natuurlijk niet zo belangrijk, ga er verder geen punt van maken. Maar samen met een paar andere zaken (geen reactie op mail, auto kon niet op zaterdag worden afgeleverd, foto’s beloofd maar nooit gekregen, navigatie SD ontbrak bij aflevering en werd pas een week later op de post gedaan) maken dit soort details wel dat dit de laatste keer is dat ik zaken zal doen met deze dealer.
     
  18. Luck-Ky

    Luck-Ky Lid

    Dat kan ik mij goed voorstellen. Voor mij geldt ook, geen service is geen nieuwe zaken doen. Die van.mjj was overigens bar slecht gepoetst. Wel dik betalen voor een sealer laag, en dan afleveren met poetsvegen, stof, vettige ramen en weinig wax laag. Beetje jammer...
     
  19. 2020Kodiaq

    2020Kodiaq Nieuw lid

    Hoe is de status van je nieuwe auto te volgen via MySkoda? Ik zou graag de stappen volgen. Ik gebruik wel de Mijn Skoda-app voor m’n huidige wagen. Maar dat zal wel weer wat anders zijn.
     
  20. doncalitri1984

    doncalitri1984 Senior Member

    Dat werkt alleen in België met een portal welke inzichtelijk is voor de consument voor zover ik weet.

    In Nederland kan je alleen via de dealer dit opvragen via het systeem of de weekelijkse Excel lijsten welke ze van PON krijgen.
     
    2020Kodiaq vindt dit leuk.

Deel deze pagina