Het dak op - voor "Verrassend Skoda" leden

Witte Yeti

Actief lid
Het dak op

Deze dakdragers van Thule passen op alle ŠKODA Combi modellen met dakrails en zijn nu t/m 30 april in de aanbieding voor 119 euro. Handig voor het meenemen van extra bagage voor als je bijvoorbeeld met de auto op vakantie gaat. Ook het monteren van een dakkoffer behoort hiermee tot de mogelijkheden, waardoor je nog meer spullen kan vervoeren.

Voor de Yeti zijn er aluminium ŠKODA dakdragers voor 149 euro (tot en met 30 april).
Actievoorwaarden
• Aanbiedingen zijn geldig t/m 30 april 2012 en zolang de voorraad strekt.

Ron_2

Senior Member
Voor de Yeti zijn er aluminium ŠKODA dakdragers voor 149 euro (tot en met 30 april).
Actievoorwaarden
• Aanbiedingen zijn geldig t/m 30 april 2012 en zolang de voorraad strekt.

Een "aanbieding" voor Yeti dakdragers heb ik al eerder gehad, eind 2011 toen hij nog in bestelling was, € 139,00 , in een e-mail met "speciale aanbiedingen" voor mijn nieuwe Yeti, die 139 was gewoon de normale prijs uit de prijslijst.

Nu is de prijs 149 euro, ook de normale folderprijs vanaf januari, er staat niet letterlijk dat de Yeti drager ook een aanbieding is maar door de plaatsing onder de Thule aanbieding en eveneens een uiterste datum van 30 april bij te zetten wekken ze wel die indruk. 30 april is waarschijnlijk gewoon de datum dat de nieuwe prijslijsten uitkomen :)

wanderer

Senior Member
af en toe als aanbieding bij de Lidl voor ca 40€ (en ook bij de Aldi trouwens), universele dakdragers, draagvermogen max 90kg, voor die enkele keer dat ik ze nodig heb voldoen deze uitstekend....

Bakkertje

Forumguru
Als je het verhaal van Chris leest over het gesprongen panorama dak zou ik toch de originele dragers gebruiken. Zelf heb ik ook die van de Aldi, die deden het (voor mij) perfect op de Octavia Combi. Nu rijd ik een Superb sedan en daar heb ik nog maar weinig voordelige dragers voor gezien..

Ik heb ook gewoon de factory-defaults bij besteld @ 144,21€. Valt al bij al nog mee én je bent zeker dat ze voor je wagen gemaakt zijn en perfect passen...

Ron_2

Senior Member
Ik heb ook gewoon de factory-defaults bij besteld @ 144,21€. Valt al bij al nog mee én je bent zeker dat ze voor je wagen gemaakt zijn en perfect passen...
Raar bedrag :-)
Ik heb ook even aan originele gedacht maar vond ze prijzig. Daarbij kan de originele alleen op vaste plekken gezet worden, ik vind het prettiger als ik b.v. lange latten haal bij de bouwmarkt om de dragers zo ver mogelijk uit elkaar te zetten, de originele dragers steken ook niet buiten de voeten terwijl dit soms juist makkelijker is om iets aan een kant van de wagen vast te maken.
Maar goed, dat zijn persoonlijke afwegingen, als je alleen een dakkoffer of fietsendrager gebruikt zijn de originele dragers wel mooi en snel bevestigd.

Ik heb een stel Hapro dragers gekocht voor rond de 100 euro, die passen ook op andere auto's met reling.

darkprojectx

Forumguru
schijnt dat niet originele panorama daken mollen, hier ergens gelezen.. dan liever originele en iets meer betalen

Cordoba

Forumguru
Als je geen panoramadak hebt, is meer dan 100€ toch wel een fors verschil, of met andere woorden: de originele Skoda-dragers zijn bijna 4 keer zo duur. Voor een merk dat een slogan als 'simply clever' gebruikt, toch wel een groot verschil.

Ik heb vorig jaar de aanbieding bij de Lidl overwogen (ik dacht dat ie zelfs maar 25€ was, maar ik kan me best vergissen), maar omdat ik niet verwacht ze ooit te gebruiken, heb ik er van af gezien.

Bovenaan Onderaan