Hemelbekleding vervangen O3 Combi

jeroenschmidt78

Actief lid
Wie heeft er weleens zijn hemelbekleding laten vervangen van zijn O3?
Vanwege enkele kleine beschadigingen zit ik hieraan te denken, mogelijk direct vervangen voor een zwart RS exemplaar. Iemand hier ervaring mee danwel een goed adres om dit te laten doen? Ben ook erg benieuwd naar de kosten hiervan.
 

B.Stuurder

Forumguru
Als je de hemelbekleding zwart doet, moet je ook alle kunststof onderdelen in het dak wijzigen, inclusief de spiegel. Die is ook lichtgrijs en bij een RS zwart.
 

heusinkveldb

Forumguru
Denk dat het al met al best een dure aangelegenheid zal worden. De hemel zelf zal ook niet goedkoop zijn.
Verder moet je alle handgrepen, zonnekleppen en spiegel verwijderen. De kunstof kappen op de A-B en C stijl moeten er ook. Ik kan je vertellen dat die van de C-stijl er niet zomaar af te krijgen is. Hiervoor moet eerst een gedeelte van de kunststof delen van de kofferbak (daar waar je rolscherm in hangt) demonteren. Tekeningen zijn wel te vinden op het forum.

Heb je wel eens gekeken of het niet mogelijk is om het te laten repareren. Ik heb weleens foto's gezien van bedrijven die gaatjes in bekleding of dashbord repareren en waar je niks meer van ziet.
 
Bovenaan Onderaan