Hema dakzak (of ander merk dat er op lijkt...)

Captain Hook

Forumguru
Woeha, 150kg op je dak! :biggthumpdown:
Dan weet je zeker dat je bij de eerste de beste uitwijkmanoeuvre op z'n kant gaat! :1439:

De O2, de S2, de Fabia combi hebben allen in hun klasse de allergrootste kofferbak. En dan nog past het er niet in???
 

hemi24

Forumguru
Niet onodig quoten aub

In geval van schoonmoeder juist GEEN hulpveren laten monteren: des te groter de kans dat je haar kwijtraakt!!! :bye:
 

Zwolly

Actief lid
Ach, tis een lief mens mn schoonmoeder....vooral al ze d'r niet is of juist weggaat:xyxthumbs:
 

deusjevo

Forumguru
Hé, stop eens met die schoonmoeders in m'n dakzakdraadje!

Anders stuur ik die van mij ff langs.... :super:
 

Zwolly

Actief lid
ff weer ontopic dan: heb je 'm nu al binnen dan? en wat zijn je eerste bevindingen/ervaringen?
 

tlpeter

Actief lid
Oke on topic :D
Ik moet helemaal niks op mijn dak!
Al het gewicht moet laag.
Uitwijken is zonder dak spul al link, laat staan met 50 tot 100 kilo dat hoog boven het middelpunt ligt.
 

Zwolly

Actief lid
Zelf vind ik het ook niets....maar soms wel handiger/sneller dan een aanhangwagen(tje)....dus dan maar het lichte spul op het dak...en de zware dingen achterin...
Zo'n zak is wel een uitkomst qua opbergen, neemt niet zoveel plek als die kist die ik nu in de schuur heb staan....echter, ik ben benieuwd naar de rij-ervaringen van zo'n zak
 

deusjevo

Forumguru
ff weer ontopic dan: heb je 'm nu al binnen dan? en wat zijn je eerste bevindingen/ervaringen?
Ha ha, hij was weg uit de rommelhoek :945:
Ze gaan morgen nog zoeken of ze d'r nog eentje in het rommelmagazijn of een andere vestiging :623:kunnen vinden.
 
Bovenaan Onderaan