Help RADIO geeft aan: 2 SAFE

ricksmit

Nieuw lid
Beste,

Na vervangen van accu en de door mij veel te goed opgeborgen / kwijtgeraakte symphony radio code, vandaag bij de Skoda dealer geweest voor mijn code.

Mijn Symphonie radio geeft nu ( nadat ik bij de dealer vandaan kwam) de melding: 2 SAFE aan. Ik kan de code dus nog niet invoeren.

Weet iemand wat deze code betekend? volgens de dealer moet ik gewoon een poos doorrijden en gaat dit vanzelf weg. klopt dit? want ik wil toch graag muziek luisteren.

Help mij aub.

<niet verstandig je e-mail adres te vermelden>
 

Gieliovd

Forumguru
After switching on the set ' SAFE ' will be displayed followed by ' 1000 '

Press preset [ 1 ] repeatedly for the first digit
Press preset [ 2 ] repeatedly for the second digit
Press preset [ 3 ] repeatedly for the third digit
Press preset [ 4 ] repeatedly for the fourth digit

To save the code press the ' >> ' key. The set will now operate.

Jij hebt schijnbaar 2 SAFE staan en niet SAFE 1000?

Na wat verder onderzoek voor je ontdekt dat bij de éérste foute poging er "1 SAFE" in beeld komt. Bij de 2e poging komt er "2 SAFE" in beeld staan.

De oplossing moet ik nog vinden....

Ik was een beetje te enthusiast door te zeggen dat ik de oplossing wel had. Ik heb het internet voor je afgezocht en kom veel mensen tegen met hetzelfde probleem.

Er worden de volgende opties geopperd:
- EEPROM uitlezen en code dumpen als je die kwijt bent, maar jij hebt een code?
- Code halen bij een kraker, maar jij hebt een code?

Er is nergens te vinden wat je moet doen als je radio in SAFE mode staat, behalve gewoon de code intikken. Ik ga er dus een beetje vanuit dat je eenvoudig de code moet gaan intikken.

Wel vond ik iemand die dezelfde vraag stelde en zei: "volgens mij moet je elke keer langer wachten bij het aantal keren dat je de code verkeerd intikt, dus X SAFE".

Kan je geen uitsluitsel geven.
 
Bovenaan Onderaan