Helder glas bestellen op Sportline

Arnie

Actief lid
Ik ben momenteel in de fase om de configuratie van een Superb Combi af te ronden.
Deze gaat mijn huidige Octavia RS IV vervangen aan het eind van dit jaar.

Dit zal een Sportline gaan worden. Ik ben een liefhebber van het sportline exterieur/interieur incl. de zwarte hemelbekleding. Nu ben ik echter nooit zo’n liefhebber van al dat donkere glas en zou ik liever het heldere glas rondom hebben zoals deze op de “instap” varianten zit.

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om dit zo te laten configureren? Het staat niet in de optielijsten maar wellicht heeft iemand ervaring hiermee en kan een dealer dit gewoon doorgeven bij het plaatsen van de order?

Rallye

Forumguru
Haha. Ik heb er juist een keer extra voor betaald. Zou het vreselijk vinden zonder.

Afwijkingen van vastgestelde uitvoeringen zijn altijd moeilijk. Dat geldt voor het bestellen van extra’s die in Nederland niet leverbaar zijn maar elders wel (standkachel, bepaalde kleuren), en vast ook voor het niet laten monteren van zaken die standaard zijn. Wat zegt je dealer?

Edit: geen idee of helder glas überhaupt nog leverbaar is op een Superb. Je zou eens in wat andere landen de auto kunnen configureren.

Laatst bewerkt:

Berrychello

Forumguru
Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat dit helaas niet kan. Achteraf vervangen wel, maar zeker voor de gelijmde ruiten is dat een rotklus en daardoor onwijs duur.

Bovenaan Onderaan