Helaas geen Škoda

Berry

Senior Member
Gisteren mijn nieuwe auto besteld na lang wikken en wegen het is alleen niet de nieuwe Fabia geworden om dat ik hem niet mooi vind
ik ben een paar keer gaan kijken maar het yess!!! gevoel bleef weg
Dus na twee Fabia combi's een 1.4 Flash en nu een Equipe plus 1.9 TDI een dikke Suzuki Swift wel bij dezelfde dealer (Krijne Hoogland/Amersfoort) want daar blijf ik zeer tevreden over.
 

Fabia

† In Memoriam
Daar is toch niks mis mee. De Swift is mijn tweede keuze. Dus gefeliciteerd met je aankoop. Heb je het GT pakket er bij besteld?
 

Berry

Senior Member
Voor de Swift:
1.5 5 deurs Exclusive,zwart metalic,GT+ Pakket,cruise controle,parkeerhulp,armsteun,dashboard set.uitlaat sierstuk
vond het wel genoeg
 

joergarms

Senior Member
Ik geef je gelijk, tot nu toe kan de nieuwe Fab mij ook echt niet bekoren.
Alvast veel plezier met de Jap, blijven technisch gezien toch altijd beregoede auto's, dus wat dat betreft zit je echt niet verkeerd.
 

Berry

Senior Member
Dit is hem geworden ik zal later een nieuw bericht maken over de voor en tegens van de Suzuki en de Fabia want ik blijf wel een geregeld bezoeker van dit forum
 

Bijlagen

  • IMG_0001v.jpg
    IMG_0001v.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 38

Gieliovd

Forumguru
Mijn broer vond het helemaal niks toen hij hem voor de lease mocht rijden. Hij vond het een hondenhok op wielen die totaal niet zat, niet vooruit te branden en geen comfort.

Ik daarentegen vind het hele stoere wagens!

Feli met je aankoop!
 
Bovenaan Onderaan