heb een Skoda besteld

Hoi,

Ik heb dus een nieuwe auto gekocht.
een Skoda Superb 1.6 CRTDI Ambiente Greenline.
ben al fan van deze auto sinds dat hij op de markt gekomen is.
en dit jaar is ervan gekomen om hem te bestellen.
ik kan dan ook niet wachten tot de dealer mij belt voor hem te komen halen. :rockon:
In Belgie was nu autosalon en ik heb er dan ook direct gebruik van gemaakt om daar van mee te profiteren.
en wat heb ik van kunnen genieten.

over de auto zelf:
Superb berline in black magic met.
heb dan extra opties genomen niet veel eigenlijk.
de verduisterde ruiten achteraan.
met de saloncondities heb ik de gps amundsen gratis gekregen.
en tevens heb ik ook een pakket gratis gekregen waar deze opties erin zitten.
parkeersensoren, cruise control, automatische dimfuncties van de spiegels en de achterkijkspiegel en tapijten.

zou normaal eind maart geleverd worden kan haast niet wachten. :D

Blacky

Forumguru
Goedemorgen
Welkom op het forum, en nu maar wachten tot dat hij komt. In iedergeval een mooie uitvoering. Hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.

Bedankt,

ja da wachten duurt het langste.
dank u wel, het is zoals ik hem wou hebben.
ik hoop het ook dat er veel plezier aan mag beleven.

Gertepiet

Nieuw lid
Na ongeveer 2 miljoen (auto)kilometers eens wat anders: Een Skoda (Fabia Combi Greenline diesel)! Een zeer voordelige keuze, lijkt mij (en m'n baas). In November besteld en wordt in April geleverd. Ik rijd nu, sinds 2007, een Ford Fusion + TDi. Staat inmiddels op 270.000 km. Zonder problemen overigens. Voorheen hoofdzakelijk Ford. Verder rijd ik nog 15.000 km per jaar op mijn motoren, o.a. een Guzzi 1200 Sport. Inderdaad, dezelfde cilinderinhoud.....

beste allemaal,

ik heb gisteren een telefoontje gekregen van mijne dealer en mijne auto is al binnen, maand eerder dan gepland.
ben vandaag langs de dealer geweest om alles te regelen zoals de betaling en rest in orde te brengen.
vrijdag om 13u heb ik een afspraak bij de dealer om mijne auto gaan op te halen en de uitleg te krijgen over de auto.
dus morgen laat ik je weten hoe het is, eerste ervaring van dealer tot thuis.

grtz

hey allemaal,

ik heb dus de vrijdag mijne skoda superb mogen gaan ophalen bij de dealer.
om 13u binnen gegaan om half 4 reed ik pas buiten in de garage, zoveel uitleg gekregen over de auto.
heb zelfs een paraplu bij gekregen die in mijn deur zit. gewoon prachtig.
kan nu al zeggen dat ik er super tevreden over ben en niet meer uit deze auto wil :super:

ppx

Donateur
@Transporter:

Dikke proficiat met zoveel Skoda-beauty... enneh... niet vergeten je handtekening aan te passen.
Ik moet nog geduld oefenen tot ergens einde maart of mss april tot mijn Tsjechische slee wordt geleverd.

grtzz

Ppx

Hey Ppx,

thanks en zie het juist ga dadelijk mijn handtekening veranderen, bedankt om te zeggen!
kan je alleen maar zeggen, het is echt de moeite waard om te wachten. 1 maal je in die auto zit, word je overgoten door de details van je hele dashbord. de mooie wijzers, de maxidot boordcomputer, het stuur en noem maar op. en als je de sleutel omdraait om te rijden.
zo stil, zo zalig om mee te rijden, ik geniet van elke rit met mijne superb. en telkens zit ik met een smile in de auto.
je hebt ook wel veel bekijks met deze auto heb ik al ondervonden :) en vooral van de vrouwen :laugh:

skoda is zomaar geen skoda, je krijgt niet alleen waar voor je geld, maar luxe, comfort en rijplezier voor weinig geld.
en ik ben trots dat ik een skoda rijder geworden ben!!!

grtz

ppx

Donateur
Ik heb mijn vorige Skoda Octavia begin januari total loss gereden (in recht). Dus: ik heb al enkele jaren ervaring met de Skoda kwaliteit. :)

Die is zo goed dat bij die aanrijding de tegenpartij, een nogal spiksplinternieuwe Mercedes E, ook total loss was.

Enfin, ik was ZO tevreden van de Skoda dat ik geen seconde getwijfeld heb er opnieuw eentje te bestellen...

dat is natuurlijk nooit prettig als je auto total loss is, maar zo te horen zijn ze wel echt degelijk, en een mercedes die ook total loss was bij het ongeluk.

daar geef ik je geen ongelijk in, mijn rijervaring tot nu toe zou ik ook direct opnieuw 1tje bestellen. (rij er nog maar 3 dagen mee) maar het voelt alsof ik er al jaren meer rond rij, zo zalig.

Bovenaan Onderaan