He he

Mick

Actief lid
Eindelijk is het dan zover. Mijn Octavia is besteld. Na lang wachten, en de vraag of ik deze keer wel voor een Octavia zou mogen kiezen, (het vorige model mocht niet i.v.m. de restwaarde), mocht het nu wel. De andere keuzes waren de nieuwe Opel Astra station of de Renault Megane Tourer. Ik wilde echter toch al de nieuwe Octavia vanwege zijn grote afmetingen binnenin, zijn complete uitrusting, en zijn mooie uiterlijk. Het wordt een 1.9 Tdi met DSG, want dat is toch wel erg plezierig zo'n automaat, aangezien ik zo'n 50 a 60.000km per jaar rij.
En nu maar wachten. Hij wordt in januari 2006 geleverd, tenzij mijn werkgever hem alsnog in november/december op kenteken wil laten zetten. De wagen wordt namelijk gekocht.

Besteld: Scoda Octavia Combi Elegance 1.9 Tdi DSG, Graphite Grey, Stream, Maxidot en netafscheiding
 

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
dat is toch wel erg plezierig zo'n automaat, aangezien ik zo'n 50 a 60.000km per jaar langs de weg zit.


[/ QUOTE ]

Maarre als je zolang langs de weg zit, dan heeft een automaat ook niet echt zin, toch? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Karstieman

Forumguru
Inderdaad: veel plezier ermee. Hopen dat het wachten niet heel erg lang gaat duren /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Droopy

Actief lid
Mick met een beetje geluk hebben we hem dan ong. gelijk.
In ieder geval een mooi verlaat kerstkado /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Bovenaan Onderaan