Hawaii feestje bij S-Point Amsterdam

Abo

Lid
Gisteravond was ik op Hawaii-avond van S-Point in Amsterdam.
Ik ging er heen met de gedachte dat de Showroom hier en daar wat opgesierd was met Hawaii slingers en dat vooral de nieuwe Roomster onthuld werd. Bij binnenkomst overtrof het mijn stoutste verwachtingen. De gehele showroom was leeggehaald en op zijn Hawaiiaans ingericht. Ook was er voor muziek gezorgd en waren er optredens van een drumband en acrobatiek in de omgebouwde showroom. Verder waren er diverse eetbars waar je hapjes kon nuttigen die van een uitstekende kwaliteit waren. Ook waren er obers die constant met een dienblad vol met drankjes door de showroom liepen. Naar zeggen bleken er 5 vrachtwagens nodig geweest te zijn om de materialen voor de ombouw van de showroom aan te leveren en is men 2 dagen bezig geweest voor deze metaformose van de showroom. Natuurlijk stond ook de Roomster in de showroom, maar het accent lag heel duidelijk op het feest. Ik vond het een prachtavond en ik had nog nooit eerder meegemaakt dat een autobedrijf zo iets leuks voor zijn klanten had geregeld. Een soortgelijk feest had ook Porsche destijds geregeld bij de onthulling van de Porsche Cayman, maar dit gebeurde dus ook bij Skoda. Uiteraard alle mensen van S-Point bedankt voor deze verrassende avond.

Albert.
 

Michel

Forumguru
Men had het bij S-Point inderdaad groots aangepast. Helaas kon ik er gisteravond niet bij zijn, maar ik ben 's ochtends wel bij ze op bezoek geweest, omdat mijn auto voor een onderhoudsbeurt moest. 's Ochtends was de garage namelijk nog wel open. De showroom was toen al helemaal leeggehaald voor het feest.

Ik kon op dat moment niet zien hoe men zou gaan uitpakken, maar daar kwam ik 's middags wel achter toen ik mijn auto weer kwam ophalen. Overal stonden flightcases, er stond een vrachtwagen op het parkeerterrein en kon ik alleen achter de balie pinnen, want van de oorspronkelijke balie was op dat moment nog weinig te herkennen (stond zowat helemaal vol tot aan het plafond). Jammer dat ik er gisteravond niet bij kon zijn. Wellicht wel bij de introductie van de nieuwe Fabia, want ik neem aan dat S-Point dit ook weer groots gaat aanpakken. Bij de introductie van de Octavia-2 schijnen ze dat ook te hebben gedaan.
 

SmurfForLife

Actief lid
Enige tijd geleden had ik er een uitnodiging voor gekregen, maar vanwege verplichtingen elder moetr ik verstek laten gaan.

Next time better!
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

Waarom "the f*ck" wist ik hier niets van?

[/ QUOTE ]

Geen uitnodiging gekregen?
confused.gif


Kon zelf ook niet, maar zo te horen heb ik heel wat gemist...
 

Exciter

Administrator
Ik weet het al, ze weten daar niet, dat ik verhuisd ben...

jammer, leuke actie gemist.

Lugstra in Nieuw Vennep had gisteren een Roomster presentatie, heb ik ook gemist (kon niet)...
 
Bovenaan Onderaan