Handleiding Nexus

Donderdag mijn nieuwe O2 opgehaald met Nexus systeem.
Echter de handleiding is in Frans /forum/images/graemlins/frown.gif, en dat spreek ik niet. De dealer geeft aan dat PON al lange tijd geen NL handleidingen levert. /forum/images/graemlins/confused.gif

Is er iemand die wel een NL handleiding heeft?
Misschien electronisch of wil iemand deze voor mij onder de scanner gooien? /forum/images/graemlins/blush.gif

Mijn dank is groot.

gr

Jan
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Echter de handleiding is in Frans /forum/images/graemlins/frown.gif, en dat spreek ik niet.

[/ QUOTE ]

Maar u hoeft toch ook géén Frans te spreken, alleen maar FF te lezen. /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

Misschien een proefritje met een VW waar deze inlicht? En dan FF een kopietje maken?

Ik heb ook bij die dozenschuivers bezwaar gemaakt tegen de buitenlandse gebruiksaanwijzing.
 

RSTDI

Actief lid
@jev64 Ik heb hem vrijdag in het engels gekregen.
Dus als je interesse hebt maak ik een kopietje voor je.
 
Allen,

Ik ben gisteren door mijn dealer gebeld dat hij een pak papier voor mij heeft in het NL. Het is welliswaar van een Seat, maar dat maakt niet uit.
Ik haal het van het weekend even op.

Ik zal kijken hoeveel het is, en dan eventueel scannen zodat ik er meerdere mensen mee kan plezieren.

Overigens kreeg de dealer het nadat ik zelf met PON heb gebeld. De dealer had dit ook al gedaan, maar dan roept PON dat het in bestelling staat. Blijkbaar moet je als echte klant bellen met PON en dan kan het wel snel.
/forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
gr

Jan
 
Ik heb een NL handleiding van de Nexus binnen. /forum/images/graemlins/489.gif

Het is welliswaar een VW handleiding, maar dat mag de pret niet drukken. /forum/images/graemlins/ahum.gif

Ik heb er een Worddocument van gemaakt. Als je hem wilt hebben stuur mij even een PM. Hij is namelijk te groot (2.5 Mb)om te uploaden /forum/images/graemlins/crazy.gif

gr

Jan /forum/images/graemlins/bye.gif
 

Wiseguy

Actief lid
En zo helpen we elkaar toch maar weer mooi... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Bovenaan Onderaan