handigheidjes van Fab2

Roco

Lid
Ofschoon ik de manual gelezen heb, kom ik steeds weer handigheidjes / zaken tegen, die mijn bewondering krijgen en verdienen.
Kunnen we niet een lijstje (lees opsomming) maken van al die dingen?
 

Fabia

† In Memoriam
Stuur om te sturen :1761: Vertraagde binnenverlichting, gekoelt dashboard kastje, parkeerlicht enz enz enz.
 
Stuur om te sturen :1761: Vertraagde binnenverlichting, gekoelt dashboard kastje, parkeerlicht enz enz enz.
Tsja, het probleem is denk ik dat we dan eerst eens moeten afspreken wat op deze lijst mag komen: alles wat je handig vindt (Dat wordt een heeeeeeel lange lijst) of alleen die zaken die je hebt uitgevonden die niet in het boekje staan... (Dat wordt misschien wel een heel korte lijst)
 
ik bedoel natuurlijk zaken die ik NIET in de manual kan/kon vinden.....
maar ik proef dat hier geen belangstelling voor is...
Nou, dat lijkt me juist reuze interessant. Maar de dingen die jij noemde staan dus wel gewoon in de handleiding, vandaar deze reacties.
En ik denk niet dat we moeten beginnen aan een lijst met zaken die je niet in de handleiding had gelezen, maar die er wel instonden, want dan blijf je aan de gang.
 

Roco

Lid
ik denk het niet.
dwz...er is veel dat handig is en mooi gemaakt en goed, maar ik kan idd niets vinden dat al niet terug te vinden is in de handleiding.
tja, dus wat moet ik nou .
maar ik heb net een rit naar/van/door tsjechië achter de rug en ik ben meer dan tevreden. de weg terug was bijna 1400 km en ik stapte fris uit de auto !
en dat had ik niet verwacht.
 
Bovenaan Onderaan