Handige linkjes

MarcoO2

Forumguru
Sinds een paar maanden ben ik een redelijk trouw lid van dit mooie forum. Bijna alles wat ik zocht, heb ik hier telkens ook gevonden. Er is echter één ding wat ik mis en dat is een pagina met handige linkjes, waar iedereen zijn/ haar favorieten bij kan zetten. (...) Ben benieuwd wat we bij elkaar kunnen krijgen!
Om het overzicht weer een beetje terug te krijgen heb ik alles eens op een rijtje gezet. Het resultaat aan handige linkjes is tot nu toe:

Zo, inmiddels hebben we dus een aardig lijstje. Ik heb alle links gecheckt of ze nog werken, dus als er iets niet werkt heb ik waarschijnlijk iets fout gedaan. Ik ben me ervan bewust dat sommige links strikt genomen misschien niet aan de forumregels voldoen, maar omdat ze wel waardevol zijn en niet uit de oorspronkelijke post verwijderd zijn, heb ik ze gewoon overgenomen.

Mochten jullie nieuwe aanvullingen hebben: be my guest!

Aanvulling vanuit mods: het orginele topic is verplaatst naar het archief. Reden is dat we nu een mooi, redelijk compleet, overzicht hebben wat voor een starter erg aantrekkelijk kan zijn.
 

EdK

Forumguru
Goh moest je even wachten bij een klant zodat je tijd overhad ?
Maar top dat je het gedaan heb, nu zou het alleen nog helemaal mooi wezen als het als eerste bericht geplaatst zou worden door onze moderators.
Hoef je helemaal niet meer te zoeken in het topic !

Maar even een opmerking over één link, en namelijk wegenbelasting berekenen.
Ik klikte hem aan en kwam toen op de VW site, en kon inderdaad de wegenbelasting berekenen.
Maar had dit toevallig ook 2 uur terug gedaan op de site van de blauwe enveloppen.
En op de Roomster en de Yeti zat er een verschil van 24 euro tussen.
De berekening van PON ( VW ) is maw erg optimistisch.
488,00 (VW) tov 512,00 bij de blauwe enveloppe toko voor een heel jaar.

Dus degene die de site van VW gaat gebruiken moet dit met een korreltje zout nemen !
 

Roel

Lid
Inderdaad handig. Alleen ga in de afschrijvingscalculator niet meer gebruiken. Brrrr wat een afschrijving het eerste jaar :(
 

MarcoO2

Forumguru
Ik heb alleen de bestaande links overgenomen onder vermelding van de naam die de oorspronkelijke poster eraan gegeven heeft. Alle nieuwe links zijn gewoon als vanouds welkom en zal ik er over een tijdje weer in verwerken.
 

EdK

Forumguru
@ Wimus kun je nog editten in je tekst ?
Als je hem aanklikt de link dan heb je 2 stuks weblinks en komt dus niet op de site die je wil laten zien !!

maar inderdaad goedkoop was verleden jaar 30 eurie kwijt bij een toko
dus volgende keer gebruik ik je link hiervoor
 

EdK

Forumguru
Wordt tijd dat één van onze moderators het lijstje hier weer eens samenvoegd een een spaarzam verloren uurtje !

En je was me voor Marco met het verplaatsen hier naar toe
 

MarcoO2

Forumguru
Dan zitten we blijkbaar op één lijn, Ed! :winkie:

Ik zal van de week alles weer ff aanpassen in mijn startpost, dan is alles weer lekker overzichtelijk!
 

EdK

Forumguru
:ot:Higgy als je toch een meissie was geweest !! :530:

Erg handige link moet ik zeggen !! :ahum:
 
Bovenaan Onderaan