Handgreep achterklep vervangen

De rubberen handgreep van mijn achterklep is afgebroken. Het lijkt 1 schroefje maar ik krijg het restant van de handgreep er niet uit. Heeft iemand tips?

Bijlagen

• A01BAAB7-7F04-4718-87AD-71F71AC87644.jpeg
    A01BAAB7-7F04-4718-87AD-71F71AC87644.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 13

EdK

Forumguru
Kun je aan de hand van de nieuwe niet zien hoe de oude verwijderd dient te worden ?
En tsja anders wegsnijden / zagen die oude greep en restant wegduwen....

Kun je aan de hand van de nieuwe niet zien hoe de oude verwijderd dient te worden ?
En tsja anders wegsnijden / zagen die oude greep en restant wegduwen....
Ik heb nog even wat foto’s gemaakt.
Ik denk dat het oude stuk eruit getrokken moet worden met een tangetje maar het is maar een klein stukje dus ik trek het kapot met een tang.

Bijlagen

• IMG_5194.jpeg
    IMG_5194.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 20
  • IMG_5193.jpeg
    IMG_5193.jpeg
    1 MB · Weergaven: 18

PizzaPieter

Donateur
Op de eerste foto lijkt bij de rechter handgreep aan de bovenkant ook nog een soort van 'klik' bevestiging te zitten, die dus verstopt zit achter het binnendeel van je achterklep.

Mij staat bij dat het binnendeel verwijderen niet heel werk is, maar of dat de oplossing is, weet ik niet.

Kun je meer gedetailleerde foto's maken van dat bovenste stuk?

Op de eerste foto lijkt bij de rechter handgreep aan de bovenkant ook nog een soort van 'klik' bevestiging te zitten, die dus verstopt zit achter het binnendeel van je achterklep.

Mij staat bij dat het binnendeel verwijderen niet heel werk is, maar of dat de oplossing is, weet ik niet.

Kun je meer gedetailleerde foto's maken van dat bovenste stuk?
Hoi, in mijn reactie op de vorige reageerder heb ik foto’s geplaatst. Ik denk dat ik de plastic kap moet verwijderen. Even kijken of dat lukt.

Bovenaan Onderaan