Handbediende stoelen

hendrik38

Forumguru
Weten jullie wat het verschil is tussen een electrische en handbediende bestuurdersstoel naast de electriciteit natuurlijk ;)
In de optielijst zijn electrische stoelen te bestellen, maar dacht altijd dat de bestuurdersstoel altijd electrisch was. Als hij dat niet is maakt het mij ook niet veel uit, aangezien ik er zelf nooit aanzit en ik de voornaamste bestuurder ben.
Ik ben dus benieuwd of je qua instellingen met een handbediende net zoveel kan als een electrische, denk bijv aan de lendensteun.

Thnx
 

Ron-OC

Senior Member
De Sportline heeft altijd een elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met drie geheugenknoppen. Werd mij afgelopen vrijdag door de dealer verteld. Staat ook op de website van Skoda, wilde het zeker weten.

Gr Ron
 

Michel

Forumguru
Je hebt iets meer instelmogelijkheden bij de electrisch verstelbare stoelen. Je kunt zowel de voor- als achterkant min of meer onafhankelijk van elkaar in hoogte verstellen en ook is de lendesteun in hoogte verstelbaar. En al die instellingen zijn dus op te slaan. Erg handig als meerdere mensen gebruikmaken van de auto.
 

Bakkertje

Forumguru
En, wat voor mij het voornaamste is, je kunt de zitting kantelen bij een elektrisch verstelbare stoel. Bij VW kan dat ook op de half (alleen de lende steun en de rugleuning) elektrisch verstelbare stoel.
 
Bovenaan Onderaan