Halogeen H7 lampen vervangen voor LED

Eltjo

Forumguru
Ja leuk, maar in de unit zelf is het al moeilijk monteren, dus word het vaak al buiten de unit en word het dus knippen in je bedrading !?
En dan moeten de weerstanden ook hun warmte nog kwijt kunnen.
Nee zou niet doen, lekker terug sturen en achter canbus vrije leds aan !
Ja, ik ben dus niet de enige die dat dacht en heb via Ali mijn geld terug gekregen. Dat is ze ondertussen in de auto van mijn vrouw goed werken is sneu voor ze. Moeten ze maar een waarschuwing in de advertentie zetten.

Wat betreft die lampjes binnen, zoiets vermoedde ik al. Het laatste lampje wat niet in de armatuur heeft gezeten brandt op een DC labvoeding netjes, wordt niet snel heet en + en - kan gewoon gewisseld worden. Er zal wel geen mooie sinus uit de armatuurvoeding komen.... Van de andere lampjes doen de LED’s het nog deels.
Wederom, dan moeten ze daar voor waarschuwen en het niet voordoen alsof het zonder meer vervangers zijn van halogeen.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru

Ze zijn duurder deze gasten, maar kwaliteit is top van hun.
In me Yeti een setje lampjes gehad die ik had overgenomen en hebben er bij mij een 7 jaar in gezeten zonder problemen
En nog 2 jaar erna de 2e eigenaar ermee zien rijden en ook toen nog gewoon branden
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Eltjo

Forumguru
Voor de voetenverlichting heb ik blauwe T10 lampjes gekocht; de lichtopbrengst is daar niet zo belangrijk en branden tijdens de rit toch met de instelbare 20%. Wel is het aardig om hetzelfde witte licht te hebben als in de dakverlichting waar wel LED’s nog goed op de niet instelbare 100% een hoop meer licht geven. Die gaan ieder geval geen gedonder geven en 10 van die lampjes kosten heel erg weinig en er zijn er maar 4 nodig, dus zat reserve.
Die 10 stuks 5W lampjes waren € 3,5 en heb er 4 gemonteerd bij voeten. Het licht bij instappen is voldoende, matchen met het led licht van de hemellampjes en tijdens het rijden heb ik idd het percentage wat omhoog gezet t.o.v. de gewone gele halogen lampjes.
 
Bovenaan Onderaan