Ik was op zoek naar ervaringen met de 2021 Octavia Combi 1.0 DSG e-tec. Zo kwam ik op dit forum terecht.
Ben woonachtig in Heist-op-den-Berg in de buurt van Mechelen, België. Bijna 60 jaar oud. Technieker van beroep en hobby.
Voor de Octavia heb ik nog 5 jaar zakelijk met een Superb 1.6 diesel gereden. De Superb is heel goed bevallen.
Die voelde als een 'gran turismo' aan door de ruimte en wegligging. Dat mis ik een beetje in de Octavia.
Lease budget liet geen Superb meer toe
De Octavia is sportiever rijden en dat is natuurlijk ook fijn. Ik hou van vlot doorrijden :-)
De Octavia is recent elektrische kuren beginnen krijgen (60kkm). Details zie het desbetreffende hoofdstuk.
mvg
Patrick64
Ben woonachtig in Heist-op-den-Berg in de buurt van Mechelen, België. Bijna 60 jaar oud. Technieker van beroep en hobby.
Voor de Octavia heb ik nog 5 jaar zakelijk met een Superb 1.6 diesel gereden. De Superb is heel goed bevallen.
Die voelde als een 'gran turismo' aan door de ruimte en wegligging. Dat mis ik een beetje in de Octavia.
Lease budget liet geen Superb meer toe
De Octavia is sportiever rijden en dat is natuurlijk ook fijn. Ik hou van vlot doorrijden :-)De Octavia is recent elektrische kuren beginnen krijgen (60kkm). Details zie het desbetreffende hoofdstuk.
mvg
Patrick64