Hallo

Hallo,

bij deze een korte voorstelling van mezelf. Ik ben Jeroen en woon in Rotselaar België.
Ik ben 32 jaar oud en heb net mij 4de wagen besteld. Je raad nooit welk merk.
Naar het waarom van de nieuwe wagen. Klein accident gehad met de huidige wagen een Opel meriva. Altijd content van geweest, nooit problemen gehad in de vier jaar dat ik hiermee gereden heb.
Ben altijd wel een Opel fan geweest is begonnen met de allereerste auto waarmee ik heb leren rijden. Een Opel Corsa van 2003.
toen het tijd werd om zelf een auto te kopen was het een opel Astra 1.8 Cosmo van 2008. Hier 1 jaar mee gereden en dan weggedaan wegens nogal een hoog verbruik.
Mijn vrouw en ik hebben dan samen een Renault grand scenic diesel gekocht. Best leuke auto maar werd te duur in afbetaling zeker voor iemand die pas begonnen was met werken.
Toen heb ik twee jaar geen eigen auto gehad en enkel met de Corsa van mijn ouders rondgereden.

maar omdat er een dochter onderweg was terug een auto moeten kopen. Nl de Opel meriva. Nu een accident en vier jaar later nieuwe wagen.

de keuze viel tussen een Renault captur 2020, Mazda cx30, en een Skoda Karoq, kamiq of scala. Daar waren we nog niet volledig uit.
Eerst stond de Renault ons het meeste aan. Maar gaandeweg en met de coronacrisis erbij toch sterk beginnen twijfelen aan alles en zeker omdat deze trommelremmen vanachter heeft en ik hier echt geen voorstander van ben.
Dan Mazda prachtige wagen, een mooi uitgeruste stockwagen gevonden. Beginnen lezen en reviews kijken. Mmm motor is precies wat zwakjes.
Je moet weten dat ik echt een wat krachtigere wagen wou dan de 105 opelpaardjes die ik nu bezit. Schakelen bij de vleet. Naar vierde of toch terug naar derde om vlot mee te kunnen in het verkeer is niet vreemd.

Maandag langs gegaan bij skoda Ceulemans. Voor toch eens te kijken naar Skoda.
Stonden paar mooie Wagens te koop als stock. Een kamiq 1.0 tsi dsg, een 1.0 tsi karoq. En een 1.6 dieselende scala.

nu het is uiteindelijk een Quartz grijze Skoda scala 1.5 dsg ambition geworden met paar opties.
Kan echt niet wachten tot hij geleverd word. Het is nog steeds een stockwagen. Maar voor een fantastische prijs dat ik hem gewoon niet kon laten staan.

sorry voor de lange uitleg maar vond het plezant om te schrijven.

‘Jeroen
 

CDK

Forumguru
Welkom Jeroen en die lange uitleg wordt juist gewaardeerd! Veel plezier met de Scala toegewenst!
 

JeSko

Forumguru
Die uitgebreide uitleg word juist enorm gewaardeerd!

Welkom mede Belg, we worden talrijker met de dag haha.

Grts Jefrey
 
Bovenaan Onderaan