Hallo, ik ben nieuw hier!

Goedenavond!

Mijn naam is Bareld en sindskort ben ik de bezitter van een skoda fabia ambiente uit 2008. Een flinke vooruitgang ten opzichte van de vorige auto, namelijk een lupo uit 1998.
De fabia bevalt tot nu toe zeer goed, alleen de uitstraling (optisch) zou ik graag wat willen veranderen, ik zit te denken aan: velgen, ramen blinderen en het dak wrappen. Ook de audio zou ik graag willen verbeteren ik heb nu alleen voorin speakers. Wellicht dat ik hier op het forum wat inspiratie op kan doen ;)

Groetjez
 
Tinten of Sonnyboys is een persoonlijke en een financiële keuze. Ik geef zelf de voorkeur aan tinten (85%) maar Sonnyboys zijn ook zeker niet verkeerd.

Voordeel van privacyshades is dat ze ook weer simpel weg te halen zijn natuurlijk. Ik denk dat ik ook voor blinderen ga. En op zoek naar leuke passende velgen :)
 

VAG-man

Forumguru
Tinten of Sonnyboys is een persoonlijke en een financiële keuze. Ik geef zelf de voorkeur aan tinten (85%) maar Sonnyboys zijn ook zeker niet verkeerd.

Hoe zit dat tinten met de achterruit? Kan dat met de achterruitverwarming? Lijkt mij lastig, vandaar mijn voorkeur voor de Sonniboy's. Ook een voordeel dat je ze later apart kunt verkopen als je de auto verkoopt.
 
Hoe zit dat tinten met de achterruit? Kan dat met de achterruitverwarming? Lijkt mij lastig, vandaar mijn voorkeur voor de Sonniboy's. Ook een voordeel dat je ze later apart kunt verkopen als je de auto verkoopt.

Ik had het bij mijn vorige auto ook en dat was geen enkel probleem :)
 

Hakar

Donateur
Bareld welkom op dit mooie forum.

In je eerste tekst schrijf je dat je sinds kort de Fabia hebt.
Wanneer ik afga op de foto in je avatar lijkt het me dat je hem toch al wat langer hebt.
Als je je afvraagt waarom ik dat denk.
Ik zie sneeuw op de foto, en bij mijn weten is het toch al weer op zijn minst drie jaar geleden dat het voor het laatst in Friesland heeft gesneeuwd;)

Ziet er overigens leuk uit de auto.
 
Bareld welkom op dit mooie forum.

In je eerste tekst schrijf je dat je sinds kort de Fabia hebt.
Wanneer ik afga op de foto in je avatar lijkt het me dat je hem toch al wat langer hebt.
Als je je afvraagt waarom ik dat denk.
Ik zie sneeuw op de foto, en bij mijn weten is het toch al weer op zijn minst drie jaar geleden dat het voor het laatst in Friesland heeft gesneeuwd;)

Ziet er overigens leuk uit de auto.


Hahah nou deze foto is toch echt een week of 2 geleden gemaakt :tongue:
Bedankt! :)
 
Bovenaan Onderaan