Hallo iedereen

rickske

Actief lid
Hallo ik bezit sinds 2 maanden de nieuwe octavia combi ambiente van standaart 105pk en vond de auto een beetje lui,maar ik heb deze laten tunen tot 133pk en ik mag wel zeggen dat dit een groot verschil is i.v.m. soepelheid en trekkracht motor.Spijtig genoeg heb ik nog geen foto's geplaatst van de auto omdat de dealer nog op de 17" velgen wacht(is verkeerd afgelevert met 15"stalen velgen)

www.dmtuning.com
 

rickske

Actief lid
Hallo Kompas

Eigenlijk is de auto niet gechipt,maar is er een ander motorsturingsprogramma ingelezen en het orginele programma eruitgelezen volgens het EDC 16 principe(dit is alleen bij de nieuwste generatie motoren mogelijk)maar tuning van andere motoren doen ze ook,kijk maar eens op hun webside.Wat het verbruik betreft,daar kan ik nog geen antwoord op geven omdat het 6 dagen geleden is gedaan.De auto is getuned bij www.dmtuning.com Oostmalle België waar je kan wachten tot de auto klaar is en een proefrit kan maken alvorens je betaalt.Deze zijn niet te duur voor het tunen omdat ze geen vermogenstestbank hebben,maar het beste ondervindt je door zelf een proefrit te maken en ik mag wel zeggen dat het een héél groot verschil is in vermogen +28pk en soepelheid +52nm
 

rickske

Actief lid
Ja higgy het is een goed idéé maar ik ben helemaal niet vertrouwd met het bouwen van webside's dus laat dit maar iemand doen die hier verstand van heeft.

groetjes
 
@ rickse.

Is trouwens wel prijzig dat tuning. €499 (ander motoren €399)

Begrijp niet waarom het zo duur is. Ik heb namelijk de zelfde motor. Op de site word over vermeld dat de nieuwe motoren makelijker te tunen. Waarom is het duurder?
 

Exciter

Administrator
Ik ben al van plan om een belgisch domein aan ons forum te koppelen.
Als iemand nog een tip heeft, waar ik dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk (ik ben wel in Nederland he...) kan doen, hoor ik het graag...
 

Scheppie

Actief lid
Ik zit met m'n website bij www.Mihosnet.nl.

Voor EURO 50 hen ik een 100MB account, met alles erop en eraan (inclusief domeinnaam)
Voor EURO 15 kun je apart een .be domeinnaam registreren.

Belangrijkste is dat de Service perfect is.
 

Exciter

Administrator
Nou, bedankt voor al de hulp.

Ik heb toch maar gekozen om de belgische domein bij mijn bestaande aanbieder te regelen. ( www.lycos.nl )
Zo heb ik alles onder een dak.

Deze wordt binnen 2 dagen aangemaakt. Nog even geduld dus, Vlaamse vrienden...
 

rickske

Actief lid
Hé Exiter bedankt dat je het ook voor de Belgen opneemt, hopelijk krijg je nog ergens hulp van een Belgische webmaster en vind je ook nog sponsorring voor beide forums.

groeten,Rickske
 

Exciter

Administrator
even voor de duidelijkheid - er komt geen tweede forum bij.

Ik ben namenlijk een Tsjech, en dus "weet ik niets" van de verhoudingen tussen belgen en nederlanders. Dus er blijft een GEZAMENLIJKE forum voor beiden.
Skodarijders zijn slimme mensen en die wennen hier wel snel aan...
 

rickske

Actief lid
Sorry Exiter voor het misverstand.En inderdaad skoda rijders zijn zéér slimme mensen want ze rijden voor een pak minder €'s met een vw of zelfs een audi

groeten,Rickske
 
Bovenaan Onderaan