H7 dimlicht rechts brand telkens door

PeeWee32

Nieuw lid
Het rechter dimlicht brand zon 2x per jaar door. Vervangen helpt maar ik vraag me wel af wat er aan de hand kan zijn want dit lijkt mij niet normaal. Iemand enig idee?
 

PeeWee32

Nieuw lid
Goeie vraag. Ik dacht het niet want hij klikt gewoon vast als ik em erin druk. Kan zijn dat ie nog iets "vaster" had moeten zitten. Geen idee. Ik zou eens kunnen vergelijken met links maar denk wel dat ie vast zit zoals het hoort want heel eenvoudig krijg ik em er ook niet uit.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zit de koplampunit op zich ook goed vast? Want als die in z'n geheel rammelt, krijg je hetzelfde effect.
 
Laatst bewerkt:

PeeWee32

Nieuw lid
Dank voor de reacties. Ik heb de unit getest maar die zit zo vast als een huis. Ik wist niet eens dat er long life lampen bestonden. Ik vrees dat ik die nu niet gebruik. Ik zal eens zoeken waar ik die kan kopen.
 

Tees

Donateur
Maarja, longlife of niet, als een lamp consequent minder dan een jaar meegaat, dan is er iets mis. Heb je al verschillende merken geprobeerd, dat je misschien nu toevallig een merk gebruikt dat een productiefoutje heeft, of in combinatie met een of andere eigenschap van jouw auto het niet lang volhoudt?
 

leo442

Forumguru
Of de laadspanning is te hoog, maar dan zouden er ook andere lampen stuk gaan.
Meten is weten.
 
Bovenaan Onderaan