GSM III module icm Blackberry bold 9700 rsap

Een goede morgen,

Heb ondertussen al 2 weken plezier van mijn Superb Combi en moet nog wel even wennen aan de GSM III carkit. De combi met Rsap en de bold 9700 werkt. Het voordeel hiervan is dat de antenne door de auto antenne wordt overgenomen, het nadeel hiervan is dat je niet meer hoort dat er mailtjes binnen komen, en dat is best vervelend al je een paar uur in de auto zit.
Het scherm, van de BB bold, is dan ook volledig gelocked. Gisteren kwam ik er proefondervindelijk achter dat als je de Bleutooth verbinding initieert vanuit de telefoon, rsap niet wordt ingeschakeld, antenne funtie wordt verzorgt door je telefoon de rest van de functies zijn gelijk.

In het kort, weten jullie hoe je rsap kunt uitschakelen ? en alleen van HFP gebruik kan maken?

Thanks,

Rogier
 

___JC___

Forumguru
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik dacht altijd dat Rsap niet uit te zetten was? Ben dan ook erg benieuwd.
 
Het is niet dat het niet werkt, alleen hoor je niet meer dat er mailtjes binnen komen. SMS-jes kun je wel lezen via de columbus.
 

dynamic

Nieuw lid
Het is niet dat het niet werkt, alleen hoor je niet meer dat er mailtjes binnen komen. SMS-jes kun je wel lezen via de columbus.
Hallo dr. Watson,
Bij werkt er dus niets. Ondanks dat mijn instellingen op de telefoon goed staan geprogrammeerd en Bluetooth ingeschakeld staat krijg ik geen verbinding. Volgens Skoda heeft het te maken met Rsap. Hoe hebben jullie de mobiel ingesteld?
Alvast bedankt voor de reactie. Dat ik geen sms in beeld krijg vind ik niet zo erg.
Gr. Dynamic
 
Voor de volledigheid :
ik heb een blackberry bold 9700 met os versie (ga op je bb naar instellingen/info over) 5.1.0.165
Skoda carkit versie III (http://www.skodaforum.nl/board/showpost.php?p=174216&postcount=17) volgens mij geleverd vanaf productie week 22/2010.

Koppelen is een kwestie van zoeken, een 16 cijferige code intoetsen op je bb (code staat in maxi-dot), pincode van je SIM invoeren in maxi-dot met wieltje op save drukken en je kunt bellen.

Hoop dat je er wat aan hebt. ;)
 

RogerS

Forumguru
Ik heb onder andere een Samsung H1, die ook RSAP heeft, en daar moest ik elke keer bij connectie de pincode van de SIMkaart invoeren. Dat vond ik lastig zodat ik de pincode van de SIMkaart bij uitgezet. (Was alleen tijdens mijn vakantie, normaal gebruik ik een Blackberry 8800 die geen RSAP heeft).
Je zou dat met de pincode uitzetten ook eens kunnen proberen. Daarnaast zal je zeer waarschijnlijk op de Bold 9700 specifiek moeten aangeven om RSAP aan te zetten.
 
Er bestaat een mogelijkheid om de pincode op te slaan. Net nadat je de 16 cijferige code hebt ingevoerd wordt er om je pin gevraagd. Je hebt dan de keuze voor ok of save. Als je ok kiest onhoud hij de code eenmalig, kies je voor save wordt de pincode opgeslagen.

Cheers,

dr.watson
 
Bovenaan Onderaan