Grrrr... Trekhaak vs mijn bumper...

leon-cupra

Forumguru
Redelijke kap erin. Lijkt mij niet dat je dit eventjes gewoon kan opknappen. Kleurstiftje zal niet veel verdoezelen.

Tegenwoordig best wel triestig. Doorrijden zonder briefje maja aan de andere kant .... verzekeringen werken het in de hand. Mijn schoonzus had zo overlaatst een tikje uitgedeeld aan een andere wagen. Heeft dit netjes aangegeven maar verzekering gaf doodleuk aan dat op 3 jaar tijd haar polis in totaal 700euro meer zou kosten door een stijging in haar bonus malus. Ze heeft het uiteindelijk niet aangegeven bij de verzekering en de tegenpartij 400euro betaald uit eigen zak voor de herstelling ... dus tja ...
 

Canon-Eye

Forumguru
Hoe laag zit een trekhaak tegenwoordig?
Dat hangt een beetje af van de auto waar-ie onder gemonteerd is. De hoogte van de kogel boven de straat loopt niet zoveel uiteen, maar de schacht waar die kogel bovenop zit kan wel van lengte verschillen.
 

Cordoba

Forumguru
Ik denk eerder dat dit een afdruk is van opstap/treeplank die je soms achterop een bestelbus ziet.

th
 

kwillems

Donateur
Mensen zijn gewoontedieren. Als het bijvoorbeeld op een parkeerplaats van een winkelcentrum gebeurd is loont het de moeite om daar een week later op hetzelfde tijdstip weer te gaan kijken. Veel mensen doen de wekelijkse boodschappen steevast op hetzelfde tijdstip.
 

kwillems

Donateur
Zoeken naar auto’s met overeenkomende schade, en zo.
Of ts daar wat an heeft weet ik niet. Ik bedoelde het in zijn algemeenheid.
 

Rofffel

Forumguru
Ik begrijp de gedachte hoor maar je moet maar net de juiste bestuurder (qua fatsoen) treffen die dat gaat toegeven.
 

turboturbo

Forumguru
Deuken als gevolg van trekhaken komen in de meeste gevallen ter hoogte van de kentekenplaat aan de voorzijde terecht. Althans dat is mijn observatie.
 
Bovenaan Onderaan