Groupon Kasap tuning aanbieding

Hallo,

Kasap tuning biedt voor 199€ tuning via Groupon aan, ook voor alle Skoda modellen. Nu heb ik verschillende topics gelezen op het forum waarbij de meeste tuningbedrijven de Fabia GL rond de 15pk en 30nm erbij tunen, behalve JD tuning meen ik.

Heeft iemand ervaring met Kasap tuning? 199€ is niet echt veel geld voor chiptuning...

VEEJAY

Forumguru
Zowieso moet deze aanbieding alle alarmbellen doen rinkelen.

Check adres (via google streetview) en check Facebook pagina.

Er zijn inmiddels al zoveel berichten en discussies gestart over tuning, dat ik het ook niet meer zou weten. Maar over Groupon heb ik nog nooit iets positiefs gehoord, en van tuning heb ik begrepen dat er veel kaf onder het koren zit...

Tel één en één op en je zult wel kunnen vermoeden dat deze "aanbieding" waarschijnlijk niet is wat je hoopt dat het is.

Ik kan het natuurlijk mis hebben, het is mijn voorgevoel.

succes met je zoektocht naar meer pk's...

Joske

Forumguru
Hier kan ik Johan alleen maar in bijtreden.. wil je iets goed en wil je iets betrouwbaars, zul je meer moeten betalen :cool:. Ikzelf zat in de situatie van alsmaar op zoek te zijn naar een betrouwbare tuner, mijn keuze viel uiteindelijk op JD. Als er iemand aan mijn motor knutselt, wil ik dat het goed is, dan ben ik ook bereid om daar 2u en 3 kwartier voor te rijden.. En meer te betalen :wink:.
En over Groupon, nou ja, zelf enkel negatieve ervaringen mee..

CDK

Forumguru
daar zou ik me niet aan wagen, groupon vangt ook nog eens 30 tot 50% van de kosten, dus gaan ze voor een dikke €100,- aan je auto knutselen, nee vind ik helemaal niets ;)

Noord26

Forumguru
Eerste paar hits op Google vertellen mij dat ik dit nog niet gratis aan mijn auto zou willen laten doen..

CDK

Forumguru
Haha, alleen de naam al, die verkopen waarschijnlijk ook HabbiTabbi banden!!
wie wil dat niet? de enige echte HabbiTabbi banden, nu exclusief bij ons verkrijgbaar :) nu tijdelijk een Kasappi crash tuning gratis bij aankoop van 4 stuks ;)

Rosinfield

† In Memoriam
bij aankoop boven €100 gratis een grote zak neutronenkorrels voor het winterklaar maken van uw tuin!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Kan iemand zo'n sixth niet mee nemen naar de meeting van 28 september? Zijn we er zo uit hoeveel extra vermogen dat ding genereert. En kun je er niet een stuk of 4 in je auto steken?

:nailbiting:

EdK

Forumguru
Ben je die dingen nou nog niet allemaal kwijt Veejay ?
Die 1000 st van je zou je in een week kwijt zijn vertelde je toendertijd...:lezen:

octavia99

Senior Member
Ze hebben zelfs een heel set met van die troep.
Ook van die ballen voor de luchtfilter en voor aan de -kabel van accu.
Als blijkt dat die dingen niet werken dan kun je ze altijd nog in de kerstboom hangen.

Bijlagen

• sixth element.jpg
    sixth element.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 31
  • sixthfilter.jpg
    sixthfilter.jpg
    112,7 KB · Weergaven: 31

Neptukker

Forumguru
Dan geef ik mijn geld nog liever uit aan stickertuning.

car-chrome-badge-emblem-sticker-v6-nissan-3d-logo-f8868.jpg

Bovenaan Onderaan