Laten verwijderen, allebei (KODIAQ en iV). Ik zou op deze kleur de letters SKODA op de achterzijde zwart doen, embleem op de motorkap zwart en de grillomlijsting zwart. Dat zou, vind ik, heel mooi staan.<KNIP>Bij mijn Karoq had ik merk- en typeaanduiding laten verwijderen (deze waren toen nog chroom ipv zwart) en twijfel nu toch ook wel weer over een kale kont of niet. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 112921
Naar aanleiding van jouw post eens geïnformeerd bij mijn dealer of ze ook dat Honeymoon systeem gebruiken. Ik heb hem besteld op 13 september en de dealer meldt net dat hij het systeem heeft geactiveerd (geen idee of ik daar dan nog een mail over krijg ofzo?), dat mijn auto een definitieve productieweek heeft en dat ze verwachten hem begin november te kunnen leveren.Inmiddels doorgekregen dat verwachte productieweek 43 is (21 oktober)
Is idd een MHEV, typfoutje3e zitrij en PHEV kan toch niet samen? Ergens ga je teleurgesteld worden ben ik bang...
Das mooi heb die van mij 2 weken later besteld dan jij, dan zal die van mij dus 2 weken later zijnGoed de dag begonnen met dit nieuws
Ik heb de auto nog niet eens besteld (waarschijnlijk een Business edition) maar heb dit al in mijn winkelmandje bij Kopacek.Laten verwijderen, allebei (KODIAQ en iV). Ik zou op deze kleur de letters SKODA op de achterzijde zwart doen, embleem op de motorkap zwart en de grillomlijsting zwart. Dat zou, vind ik, heel mooi staan.
Waar is die grillomlijsting te bestellen? Ik zie het niet op kopacekWrappen kan ook, heb ik ook naar gevraagd. Maar toen ik hoorde dat de grillomlijsting van de Sportline beschikbaar was, en deze een paar tientjes duurder was dan een originele grillomlijsting (ik vond wrappen qua prijs dan ook erg tegenvallen), was ik gauw om.
Die heeft de dealer voor mij besteld. Ik denk dat hij direct bij Skoda besteld. Zat bij vertraging op de lijn, ongeveer een week langere levertijd, ivm drukte in de fabriek.Waar is die grillomlijsting te bestellen? Ik zie het niet op kopacek
Dat mag ik hopenZe zullen wel veel Sportlines maken op dit moment.
Kun je de link die achter "Skoda video's" zit hier delen?Bekijk bijlage 112970 Ze hebben geluisterd