GROOT NIEUWS - Bosch MG1 / MD1 vrijgegeven

tvsengineering

Actief lid
Zoals jullie weten zijn sinds enkele weken de Bosch MG1 / MD1 ECU's eindelijk afstelbaar! Deze zijn te vinden in de nieuwste 1.5, 2.0, 2.9 & 3.0 TSI & TDI VAG-voertuigen en vele andere.

Kort na deze release begonnen veel tuningbedrijven direct tuning voor deze modellen aan te bieden. Hoewel de fabriekssoftware in sommige gevallen al beschikbaar was, kost goed testen, analyseren en wijzigen van software meer tijd!

Direct na de release zijn we bij TVS begonnen met ons ontwikkelingsprogramma met nieuwe ontwikkelingsauto's. Na wekenlang full-time software te hebben ontwikkeld, dyno testing en gegevens te hebben geanalyseerd, is de perfecte balans tussen maximale vermogen, drivability en duurzaamheid bereikt!

Klanten die al op onze wachtlijst staan, worden op de hoogte gebracht zodra afstemming voor hun voertuig beschikbaar is. Wilt u meer informatie of wilt u worden toegevoegd aan de bellijst? Stuur een e-mail naar info@tvsengineering.nl.

Op onze facebook staan al meerdere voorbeelden van 1.5 TSI motoren die we hebben mogen tunen:
https://www.facebook.com/TVSengineering/


FB_1_FIN_RON95.JPG WhatsApp Image 2019-10-07 at 16.jpg
ZK5QsRn[IMG]


ZK5QsRn
 

tvsengineering

Actief lid
PRIJSLIJST:
Stage 1 Chiptuning (milde chiptuning excl. rollenbank uitdraai)
Stage 2 Chiptuning (maximale prestaties, drivability en durability voor een 100% originele setup

1.5 TSI ST1 = 170hp & 300Nm
1.5 TSI ST2 = 190hp & 350Nm (RON95)
1.5 TSI ST2 = 200hp & 360Nm (RON98)

2.0 TSI ST1 = 230hp & 380Nm
2.0 TSI ST2 = 260hp & 445Nm (RON95)
2.0 TSI ST2 = 285hp & 455Nm (RON98)

Voor het inplannen van een afspraak of meer informatie over onze unieke combo pakketten i.c.m. met TVS DSG software mail naar info@tvsengineering.nl of bel naar 0315-230584 voor de mogelijkheden.
 

ertromp

Forumguru
21-10-2019: jullie schrikken laat wakker over een prijslijst :deuk: prijzen stonden er zeker 21-10-2019 in ........... :lezen:;):D
 

Canon-Eye

Forumguru
prijzen stonden er zeker 21-10-2019 in
Bericht is sinds 21-10-2019 blijkbaar nooit bewerkt, dus die prijzen zullen er ook toen al niet ingestaan hebben.

Heeft trouwens niets te maken met laat wakker schrikken: dat bericht met de "prijslijst" kwam mij nu onder ogen toen ik n.a.v. post #4 van heden even terugscrolde naar de voorgaande posts.
 

De Stip

Forumguru
Geen idee mannen, ik kreeg gisteren een app vanuit TVS en daarin stond in dat ook mijn Karoq nu onder handen kan worden genomen. Daar ben ik wel blij mee, want de 1.5 TSI kan wel wat pep gebruiken. Ook het iets anders inregelen van de DSG staat op mijn wensenlijstje. Top snelheid vind ik niet zo belangrijk. In Duitsland kan ik (nu nog) lekker doorrijden en aangezien zo'n SUV toch wel wat wind pakt, is 200 + eigenlijk niet zo heel comfortabel. Zelfs niet met de DCC op sportstand. Wellicht dat een Eibach verlaging voor iets meer stabiliteit kan zorgen, maar dat vind ik visueel ten koste gaan van het SUV karakter van de auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Bericht is sinds 21-10-2019 blijkbaar nooit bewerkt, dus die prijzen zullen er ook toen al niet ingestaan hebben.

Heeft trouwens niets te maken met laat wakker schrikken: dat bericht met de "prijslijst" kwam mij nu onder ogen toen ik n.a.v. post #4 van heden even terugscrolde naar de voorgaande posts.
Niet zo serieus :deuk:
Hindert niets hoor als je een keer wat mist...........
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

tvsengineering

Actief lid
Beste Skodaforum leden,

Zoals @De Stip schrijft is het inderdaad momenteel mogelijk alle 1.5 TSI modellen te tunen (ook na productiedatum 06.2019): https://bit.ly/39WBAjW

Prijzen zijn afhankelijk van het type voertuig, motor en DSG model.
Voor meer informatie en/of een prijsopgave kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via info@tvsengineering.nl of telefonisch via 0315-230584.

Hieronder een update m.b.t. onze meest recente prestatieverbeteringen voor de 1.5 & 2.0TSI MG1 modellen.
WhatsApp Image 2020-03-16 at 12.02.30 (1).jpeg
 
Bovenaan Onderaan