Groepsbestelling Superskoda.com

Poging 2 :)

Zijn er mensen die iets bij Superskoda willen bestellen en de verzendkosten willen delen?

Ik woon en werk in Utrecht, dus als het niet te ver is kunnen we op verzendkosten binnen NL besparen doordat ik het kan bezorgen tijdens werk.

niek

Lid
Yup,

de instaplijsten voor de Roomster wilde ik bestellen maar de bezorgkosten waren net iets lager dan de aanschafkosten. Ik woon alleen niet in de buurt van Utrecht.

Wilko

Senior Member
Dat is jammer: ik heb net deze week een bestelling van Superskoda binnen gekregen!

maarten2xrs

Senior Member
Ik zou wel een sportgrill willen bestellen als ik mijn rs weer terug heb,
Hopelijk is dat deze week al als de politie het onderzoek afgerond heeft.

Gr maarten

Theooss

Nieuw lid
Ik had iets besteld met free schipping en daar nog een paar items bijgevoegd ,en ik hoevde geen verzendkosten te betalen ::

mikehotel

Actief lid
Wanneer is de sluitingsdatum voor deze groupbuy? Ben wel geïnteresseerd in een aantal zaken, maar moet dat nog even op een rijtje zetten.

Geen haast hoor...
Ik ZAT te kijken naar de VRS bumper (verzekeringswerk)
Alleen de roosters worden niet bijgeleverd, en er staat niet bij of ze wel te koop zijn.
Weet iemand anders waar- en of ze te koop zijn?

maarten2xrs

Senior Member
Kan iemand voor mij een sportgrill bestellen van superskoda art nr 02 FGB LW 79.99 euro
Liefst iemand die in de buurt van vlaardingen woont dan kan ik hem komen ophalen
Want ik krijg het zelf niet voor elkaar op de computer .
Betaal natuurlijk wel vooruit incl verzendkosten.

Gr maarten

Of met ons mee doen, en dan nog 1x binnen NL verzendkosten betalen.
Kan al vanaf €4 (van servicepunt naar servicepunt)

Heb tussendoor de website een paar x bezocht,aar vandaag staat er:
10% korting op artikelen besteld tussen 25-02 en 10-03!
Nou melding zie ik vandaag pas voor het eerst :(

Maar... :) Zullen we bestellen?
Als jullie je artikel nummers doorgeven kan ik het uitrekenen en voorleggen, daarna kunnen jullie nog annuleren of bevestigen.

Dat gaat overigens vandaag niet meer lukken met die 10% korting, maar dat geeft niet.

maarten2xrs

Senior Member
De bestelling gaat voor mij niet door want ik heb mijn grill laten wrappen met carbon look .
Ziet er heel goed uit,
Laat het bij de meeting op 27 april wel zien.
Groetjes maarten

Bovenaan Onderaan