Grilllijst

Allemaal

Ik had graag mijn sierlijst rond de grill in het zwart gezien. Even prijs gevraagd voor te wrappen: €120 flappen. De lijst zelf is op kopacek te vinden voor dat zelfde bedrag, dus wil ik graag het onderdeel gewoon in z'n geheel vervangen. Enige vraag: dient de radar opnieuw gekalibreerd te worden na demontage van de bumper?

Alvast bedankt!

Ik heb zelf op de Scala ook de grill lijst van Kopacek gemonteerd. Het is wat werk, zorg voor minimaal twee paar handjes.
Opnieuw kalibreren is niet nodig, althans, ik ondervind geen problemen!

hemi24

Forumguru
Ik zou eerst nog even bij de onderdelendienst van je eigen dealer informeren wat de lijst van de Monte Carlo uitvoering kost…

Tees

Donateur
Terloops ook de auto in een andere kleur gespoten? ;)
Nu nog t logo vervangen door een zwarte met lakkleur en de neus is af!

Tees

Donateur
Nu je de grille lijst zwart hebt gemaakt, is het logo voor een zwarte vervangen wel logisch. Nu is t eigenlijk half werk...

Scala078

Nieuw lid
En nog zwarte spiegelkappen..!?!

Let op dat je een variant hebt voor side-view assist en zonder side-view assist

Ziet er heel mooi. Een setje zwarte spiegelkappen, zwarte letters achter op en de spoilers onder aan de bumper maken hem net een echte MonteCarlo uitvoering.

Ik heb er ook aan gedacht om mijn nieuwe Scala Monte Carlo te voorzien van een zwartlogo op de kap, maar ik vind het logo eigenlijk best goed staan i.c.m. de Ursa velgen welke er onder zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die ursa velgen zijn idd mooi! Eens dit setje banden gesleten is, gaan we kijken voor wat moois. De mijne is momenteel letterloos aan de achterzijde, maar ik denk wel terug zwarte Skoda letters op de ruit te monteren. Beetje te kaal nu.

Dat zijn helaas geen Skoda Ursa velgen :sneaky:

Dit zijn ze. Lever je helaas wel iets in van het comfort gezien het 205/45 banden zijn die er om moeten t.o.v. 17" hoepels.

Ursa.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan