Grill onder nummerplaat vervangen.

JeroenDr

Nieuw lid
Heeft iemand een handleiding voor het vervangen van de grill onder de nummerplaat? Die van mij is beschadigd maar ik heb een gaaf exemplaar kunnen regelen. Ik heb al eens gekeken maar ik zie niet direct of het mogelijk is om de grill te verwijderen zonder de bumper te verwijderen. Iemand een idee (beschrijving) hoe dit zo eenvoudig mogelijk te doen?
 
De buiteste driekhoekjes kan je er gwn aftrekken naar buiten maar voor de binnenste vrees ik dat de bumper er afmoet. Of je kan hem mss naar binnen duwen
 

Antera

Donateur
Wil je het veilig doen zonder al te veel kans op schade dan is bumper demonteren misschien de beste optie.

Of je haalt stukje uit de grill waarna je langzaam wel bij de klemmen kan enz. Kost wat meer tijd maar zou te doen moeten zijn.
 

JeroenDr

Nieuw lid
Bedankt voor jullie reacties, ik ga eens kijken of het mogelijk is om via de buitenste hoekjes de grill te verwijderen. Ik ga de boel niet forceren maar het proberen waard aangezien het demonteren van de hele bumper ook veel tijd zal kosten.
 

Antera

Donateur
Heel demonteren zal alleen via de binnenzijde gaan omdat er haakjes zitten waar je vanaf de voorzijde niet bij kunt helaas
 

Antera

Donateur
Schroeven aan de zijkanten in de wielkast rand. Onder de motorkap en aan de onderzijde aan de beschermplaat dan even kijken of er nog ergens schroeven achter zitten maar volgens mij niet
 
Bovenaan Onderaan